۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
۱۵۰ روستای کردستان گازرسانی می‌شوند
مدیر عامل شرکت گاز کردستان:

۱۵۰ روستای کردستان گازرسانی می‌شوند

کردستان - مدیرعامل شرکت گاز کردستان یکی از برنامه‌های سال جاری شرکت را گازرسانی به ۱۵۰ روستای استان ذکر کرد و گفت: براساس برآوردهای انجام شده اجرای این پروژه نیاز به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

احمد فعله‌گری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده امسال ۱۵۰ روستای کردستان گازدار خواهند شد که برای تحقق این مهم نیاز به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان افزود: در صورت تامین اعتبار تا پایان سال ۹۹ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت در این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۲۸ روستا در استان گازدار شدند، گفت: برای گازدارکردن این تعداد روستا ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

فعله‌گری با بیان اینکه تعداد روستاهای گازدار کردستان تا پایان سال ۹۸  به  یک هزار و ۳۰۷ روستا افزایش پیدا کرد، یادآور شد: سال ۹۸ ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی استان از ۸۲ درصد به ۹۱.۶ درصد افزایش پیدا کرد.

وی اظهار داشت: در مجموع ۵۳۴ هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی از خدمات شرکت گاز استان بهره مند هستند که حدود ۱۳۷ هزار  مورد از این مشترکان را مشترکان روستایی تشکیل دادند.

کد خبر: ۱۹٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha