۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
تصویب افزایش فوق‌العاده کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در شورای حقوق و دستمزد

تصویب افزایش فوق‌العاده کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در شورای حقوق و دستمزد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: افزایش فوق‌العاده ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در شورای حقوق و دستمزد تصویب شد.

به گزارش بازار، هوشنگ محمدی با اشاره به اهمیت و ضرورت بخش کشاورزی در دولت سیزدهم و برنامه تحولی وزیر جهاد کشاورزی، افزود: باید برنامه اقتدار غذایی در ذهن برنامه‌ریزان نهادینه شود، چرا که این مهم به امنیت پایدار کشور کمک می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: در دنیا هر کشوری که دارای "اقتدار نظامی"، "اقتدار غذایی" و "اقتدار تکنولوژی" باشد، امنیت پایدار دارد.

محمدی با اشاره به این که ۶۴ هزار نفر در عرصه‌های مختلف اعم از ستاد، صف و حوزه تحقیقات در بخش کشاورزی فعال هستند، گفت: بخش عمده مدیریت تولید در دست تولیدکنندگان است و ۴.۵ میلیون نفر کشاورز در این حوزه فعالیت مستقیم دارند.

وی با تاکید بر این که همه ما در خدمت تولید هستیم، تصریح کرد: وظیفه ما ارتقای جایگاه تولیدکنندگان است و صلابت معاونت‌ها و سازمان‌ها، در نگاه به مقوله حفظ صلابت تولیدکنندگان و ارتقای آن است.

به گفته این مقام مسوول، ارتقای تولید یعنی در دسترس بودن، ارزان بودن و سالم بودن غذا است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که اقتدار غذایی؛ امنیت غذایی، ارزآوری، اشتغال، تولید ثروت و سرمایه‌گذاری را در بر دارد، تصریح کرد: دستیابی به اقتدار غذایی جزو برنامه‌های محوری وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با تاکید بر دانش‌بنیان کردن حوزه کشاورزی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری، گفت: سیاست دولت سیزدهم و وزیر جهاد کشاورزی با دانش‌بنیان کردن تولید برای رسیدن به اقتدار غذایی است.

محمدی یادآور شد: ساختار سازمان‌ها باید با توجه به تولید محصول عمده درون استان رقم بخورد و نگاه در ساختار باید "ساختاری" و "فرایندی" باشد تا این مهم تقویت شود.

وی گفت: در استان‌ها باید هم‌زمان با تحول برنامه‌های بخش کشاورزی در دولت سیزدهم به ساختار اداری نیز توجه شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع، بر تربیت مدیران آینده متعهد و متخصص تاکید و اعلام کرد که از سال آینده بر شروع این مهم اهتمام بیشتری خواهد شد.

مرکز نوسازی و تحول اداری "قوه عاقله" وزارت جهاد کشاورزی است

«محمدعلی نصیری» مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست، در این گردهمایی با اشاره به ویژگی‌های یک مدیر موفق، گفت: "چهره گشاده"، "زبان فصیح"، "قلب مهربان" و "دست دهنده" از ویژگی‌های دینی یک مدیر موفق است.

وی با اشاره به تکالیف سنگین وزارت جهاد کشاورزی، یادآور شد: مرکز نوسازی و تحول اداری یک ماموریت سنگین برعهده دارد و بنا است ریل‌گذاری را به‌روزرسانی کند و تحول اداری را رقم بزند.

وی افزود: در حال حاضر وزارت جهاد کشاورزی ساختار قابل انعطاف ندارد در حالی که سیاست‌ها در وزارت جهاد کشاورزی تغییر می‌کند و باید چابکی لازم را داشته باشد.

به گفته نصیری مرکز نوسازی و تحول اداری "قوه عاقله" وزارت جهاد کشاورزی است.

کد خبر: ۱۹۴٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha