۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
نمایندگی آریستون

نمایندگی آریستون

آریستون یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی ایتالیایی به‌شمار می‌آید که با تولید محصولات به‌روز و با قیمت مناسب، توانسته است به فروش بالایی دست پیدا کند.

به گزارش بازار، اگر در خانه خود از وسایل برقی آریستون استفاده می‌‎کنید، می‌دانید که گاهی این وسایل ممکن است با مشکل مواجه شوند، در چنین شرایطی نمایندگی آریستون کمک خواهد کرد تا بتوانید مشکلات به‌وجودآمده را با دقت و کیفیت بالایی از میان بردارید. در این مطلب قصد داریم ببینیم خدماتی که این نمایندگی ارائه می‌کند شامل چه مواردی می‌شود. موضوع دیگری که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت، این است که اکنون بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات، نمایندگی چند برند دیگر ازجمله نمایندگی کنوود، بکو و نمایندگی آاگ و ... را نیز دارا هستند. اگر شما از وسایل برقی‌های این برندها استفاده می‌کنید، نمایندگی آریستون می‌تواند این محصولات را نیز تعمیر کرده و در اختیار شما قرار دهند.

دربارۀ برند آریستون

آریستون یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی ایتالیایی به‌شمار می‌آید که با تولید محصولات به‌روز و با قیمت مناسب، توانسته است به فروش بالایی دست پیدا کند. شرکت لوازم خانگی آریستون را می‌توان زیر مجموعۀ بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی ایتالیایی به نام ایندزیت دانست که محصولات باکیفیت و البته کم‌مصرفی را به بازار عرضه کرده‌است، بنابراین اگر شما از محصولات ایندزیت هم استفاده می‌کنید، با مراجعه به نمایندگی آریستون می‌توانید از آن‌ها بخواهید محصولات ایندزیت شما را نیز تعمیر کنند.

برند آریستون محصولاتی از قبیل پکیج دیواری، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر و همچنین کتری برقی، غذاساز، اجاق گاز و توستر و ... را تولید کرده‌است. همان‌طور که می‌دانید، برند آریستون یکی از برندهای معروف و شناخته‌شده درزمینۀ لوازم خانگی است که در حال حاضر انواع لباسشویی و ظرفشویی‌های آن در ایران استفاده می‌شود. درست است که نمایندگی آریستون به هنگام خرید، بهترین محصول موجود در بازار را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما به هر حال هر وسیله‌ای پس از مدتی استفاده ممکن است دچار فرسودگی یا مشکل شود که لازم است با مراجعه به نمایندگی این مشکل را برطرف کرد. نمایندگی آریستون با بهره‌مندی از تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای می‌تواند با دقت و کیفیت بالایی محصولات موردنظر شما را تعمیر کند.

دربارۀ برند کنوود

کنوود نام یکی از شرکت‌های تولیدکنندۀ لوازم خانگی انگلیسی است که از زمان آغاز به فعالیت خود، در سال 1947 تاکنون، توانسته است فعالیت گسترده‌ای داشته و محصولات متنوعی را به بازارهای جهانی عرضه کند. حدود سه سال بعد از آغاز به کار کنوود بود که این شرکت محصولات خود را در نمایشگاه بزرگ لوازم خانگی به نمایش گذاشت. پس از مدتی که مدیر این برند، کنت مینارد، از دنیا رفت، شرکت ایتالیایی دیگری به نام دلونگی Delonghi موفق شد تا شرکت لوازم خانگی کنوود را خریداری کند. برند کنوود محصولات خانگی بزرگ و کوچکی را به بازار ارائه کرده‌است و همیشه در تلاش بوده‌است تا در تولید محصولات خود، از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده کند. گفتنی است که استحکام این دستگاه‌ها بالاست، اما چنانچه هرکدام از این محصولات دچار مشکل شوند، با مراجعه به نمایندگی کنوود و یا نمایندگی آریستون می‌توان مشکل پیش‌آمده را برطرف کرد.

نمایندگی آریستون

نمایندگی بکو

پیش از آن‌که دربارۀ نمایندگی بکو در ایران توضیحی دهیم، لازم است ببینیم بکو چه برندی است و در کدام کشور تولید می‌شود. بکو نام برندی ترکیه‌ای است که انواع لوازم خانه و آشپزخانه را تولید می‌کند.

این برند در سال 1967 در کشور ترکیه تاسیس شد و از همان زمان به‌طور حرفه‌ای فعالیت خود را درزمینۀ تولید محصولات برقی خانگی آغاز کرد. برند بکو از همان ابتدا قوی عمل کرد، به طوری که چند سال بعد توانست یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ آلمانی به نام گروندیک را بخرد و در سال 2005 یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلویزیون در اروپا شناخته شود. این شرکت در حال حاضر در ادغامی که با شرکت ارپلیک انجام داده‌است، توانسته انواع ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و تلویزیون و … را با نام بکو به بازار ارائه کند.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، برخی از نمایندگی‌ها، نمایندگی چند برند دیگر را هم در اختیار دارند. به‌عنوان مثال نمایندگی آریستون در حال حاضر نمایندگی بکو، کن وود و آاگ را هم داراست که مشتریان می‌توانند تعمیر و رفع مشکل وسایل خود از این برندها را نیز به نمایندگی آریستون بسپارند.

نمایندگی آاگ

برند آاگAEG یک برند آلمانی است که امروزه جزو بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های لوازم خانگی به‌شمار می‌آید. این کمپانی در ابتدا به‌عنوان سازندۀ تجهیزات الکتریکی در جهان فعالیت می‌کرد، اما در طول زمان و به دلیل برخی مشکلات، این شرکت حوزۀ فعالیت خود را تغییر داد و تلاش کرد تا درزمینۀ تولید لوازم خانگی فعالیت کند. برند آاگ در این راستا تلاش کرد تا با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، محصولات باکیفیت و مقاومی را روانۀ بازار کند.

کیفیت بالای محصولات آاگ و همچنین وجود فناوری‌های به‌روز در لوازم خانگی این کمپانی، باعث شد که به‌سرعت در بازار بین‌المللی جزو برندهای معروف و پرفروش قرار گیرد.

نمایندگی آریستون

به همین منظور نمایندگی برند آاگ نیز در تمامی شهرهای ایران مشغول به کار است که می‌توانید خرید محصولات را توسط آن‌ها انجام دهید و یا جهت تعمیر لوازم خانگی خود به نمایندگی آاگ مراجعه کنید.

محصولات برند آاگ از کیفیت بالایی برخوردارند، به همین دلیل لوازم خانگی‌های متعدد آن به‌راحتی خراب نمی‌شود. اما چنانچه چنین مشکلاتی برای محصولات این برند پیش آید، می‌توانید به نمایندگی آاگ مراجعه کنید و یا در نبود آن، از نمایندگی آریستون بخواهید مشکل پیش‌آمده را برطرف کند، زیرا ساختار و عملکرد این دستگاه‌ها تا حدود زیادی به هم شبیه است.

جمع‌بندی

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، در حال حاضر ساختار تولید اغلب لوازم خانگی که توسط برندهای مختلف تولید شده‌است شبیه به هم بوده و همگی یک کارکرد دارند. به همین منظور افرادی که در حوزۀ تعمیرات فعال‌اند، نه تنها یک برند، بلکه مشکل محصولات برندهای مختلف دیگر را نیز می‌توانند برطرف کنند، بنابراین چنانچه شما از محصولات برند آریستون، کنوود، آاگ و بکو استفاده می‌‎کنید، می‌توانید نه تنها با مراجعه به نمایندگی هر یک از این برندها، از تکنسین‌ها و متخصصان تعمیرات نمایندگی آریستون نیز بخواهید تا در صدد رفع مشکل لوازم برقی شما برآیند.

کد خبر: ۱۹۳٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha