۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
۳ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان سمنان اصلاح شد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان:

۳ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان سمنان اصلاح شد

سمنان – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با تأکید بر لزوم کاهش آمار تصادفات جاده‌ای گفت: سه‌نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اصلاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصورکیایی بعدازظهر چهارشنبه در نشست شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در هفته‌های گذشته سه مورد از نقاط حادثه‌خیز جاده‌های استان اصلاح شد، اظهار داشت: پیچ پنج‌هزاری محور ارتباطی آرادان از نقاط پرخطری است که رفع شده است.

وی با اشاره به اینکه این امر در کاهش سوانح رانندگی در منطقه تأثیر قابل‌توجهی داشته است، افزود: نوسازی ماشین‌آلات راهداری از برنامه‌های مهم در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در سال جاری به شمار می‌رود.

نوسازی دوربین‌های ثبت تخلف و کنترل ترافیک

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با تأکید بر اینکه نوسازی دوربین‌های ثبت تخلف و کنترل ترافیک در حوزه برون‌شهری محورهای ارتباطی استان در سال گذشته انجام شد، یادآور شد: و این رویه در سال جاری هم ادامه می‌یابد.

منصور کیایی بابیان اینکه در سال گذشته ۷۰۰ کلاه ایمنی باهدف کاهش فوتی ناشی از سوانح رانندگی در بین تعدادی از اهالی روستاهای استان توزیع شد، گفت: کانالیزه کردن پاسگاه‌های پلیس‌راه استان سمنان با تأمین اعتبار و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه جاده‌های سمنان یکنواخت و کویری است لذا ایجاد جاذبه‌های مصنوعی و اقامتگاه‌های بین‌راهی برای توقف رانندگان عبوری در دستور کار است، بیان کرد: با در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر، تمهیدات لازم برای ایمنی جاده‌های استان برای عبور وسایل نقلیه اندیشیده می‌شود.

کد خبر: ۱۹٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha