۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
۳۷ دکل شرکت ملی حفاری در گستره مناطق نفت‌خیز جنوب به‌کارگیری می‌شوند
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

۳۷ دکل شرکت ملی حفاری در گستره مناطق نفت‌خیز جنوب به‌کارگیری می‌شوند

 اهواز - مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۳۷ دکل ناوگان حفاری این شرکت در راستای حفظ و نگهداشت تولید نفت و گاز در گستره مناطق نفت‌خیز جنوب به‌کارگیری می‌شوند.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سید عبدالله موسوی با اشاره به رایزنی‌ها و توافقات به عمل آمده میان مدیریت ارشد این شرکت و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و توافقات صورت گرفته در این ارتباط، افزود: این همکاری در راستای برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران و پاسخگویی به موقع به نیازهای صنعت نفت کشور صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: این توافقات در نشست مشترک دو شرکت حاصل و شرکت ملی حفاری در برنامه‌های جاری و پروژه‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب حضوری فعال خواهد داشت.

موسوی گفت: در زمان حاضر دستگاه‌های حفاری خشکی سبک و سنگین این شرکت در ۴۰۰ هزار کیلومترمربع وسعت عملیاتی مناطق نفت‌خیز جنوب حفر و تکمیل چاه‌های توسعه‌ای - توصیفی و تعمیری مناطق را در حوزه پنج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، مارون، آغاجاری، مسجدسلیمان و گچساران برعهده دارند که با توجه به برنامه‌های تولید ابلاغی از سوی شرکت ملی نفت ایران در میدان‌های نفت و گاز  و با توجه به توافقات صورت گرفته از سوی دو شرکت ترخیص دستگاه‌های حفاری موضوعیت نداشته و مجموعه دکل‌ها در مدار عملیات قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت حفاری در ایران و با برخورداری از افزون بر ۷۰ دستگاه حفاری خشکی و دریایی در چهار دهه گذشته نقش محوری در حفاری چاه‌های نفت و گاز در کشور  داشته و دارد و می‌توان ادعا کرد دو سوم از بالغ بر چهار هزار و ۶۰۰ حلقه چاه‌های نفت و گاز حفر شده در مدت پیش گفته با همکاری و هم افزایی مستمر با مدیریت‌های حفاری، مهندسی مخازن و سایر بخش‌های مرتبط در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب حفاری، تکمیل و در مدار تولید قرار دارند.

وی اظهار کرد: این شرکت همچنین همکاری با شرکت‌های حفاری بخش خصوصی و بخش‌های حفاری در شرکت‌های دولتی را به جد دنبال می‌کند و در پروژه‌های طرح توسعه ۲۸ مخزن که تاکنون چند بسته آن به شرکت‌های خصوصی واگذار شده مشارکت می‌کند.

کد خبر: ۱۹٬۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha