۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد تومانی در زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی اعلام کرد

سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد تومانی در زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی

معاون وزیر صمت گفت: امیدواریم با بیش از دو هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی که در سطح نواحی صنعتی کشور در حال اجرا است تا پایان سال نزدیک به ۸ هزار میلیارد تومان در مجموع در این طرح‌ها سرمایه گذاری شود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، علی رسولیان گفت: در سطح کشور امسال برنامه ریزی برای ایجاد هزار کارگاه شروع شده که بخشی در استان ایلام خواهد بود. با هماهنگی‌های انجام شده با مسوولان امیدواریم ظرف یک ماه آینده بتوانیم بخشی از این واحدها فعال تا علاوه بر بکارگیری نیروی کار تولید نیز انجام شود.

رسولیان، یادآور شد: دومین هدف دنبال شده بحث افزایش ظرفیت تولید و حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط است. با محوریت وزارت صنعت. معدن تحارت موضوع احیای واحدهای راکد که یکی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم برای افزایش ظرفیت تولید در دستور کار قرار دارد. در این طرح واحدهای و واحدهایی که زیر ۵۰ درصد فعالیت دارند تحت حمایت قرار خواهد داد.

وی، تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۸۶۰ واحد تولیدی تعطیلی به چرخه تولید برگشت و مشغول فعالیت هستند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: همچنین از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۲۰۰ واحد تولیدی راکد که از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده نمیشد به چرخه تولید برگشته اند.

کد خبر: ۱۹۳٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha