۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
اجرای ۴۲ پروژه بزرگ سرمایه گذاری؛ ۶۰۰ هزار معلم رتبه بندی شدند
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

اجرای ۴۲ پروژه بزرگ سرمایه گذاری؛ ۶۰۰ هزار معلم رتبه بندی شدند

ساری- معاون پارلمانی رئیس جمهور از اجرای ۴۲ پروژه بزرگ و اشتغال زا در کشور با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد دلاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد حسینی عصر چهارشنبه در جمع دانشجویان مازندران با اشاره به سرمایه گذرای دولت برای ای اشتغال گفت: دولت اقدام به سرمایه گذاری در میادین نفت، گاز و معادن می کند تا فرصت های شغلی فراوانی ایجاد کند.

وی از اجرای ۴۲ پروژه بزرگ در کشور توسط وزارت صمت و دیگر دستگاه ها خبر داد و گفت: برای این پروژه ها بیش از ۱۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری می شود و این پروژه ها در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به جهت گیری خوب دولت، اظهار داشت: برخی طرح های عمرانی نیمه تمام و برزمین مانده بود و دولت بنا دارد با تخصیص اعتبار در قالب سفرهای استانی این طرح ها را تکمیل کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: همچنین صدها کارخانه و مراکز تولیدی تعطیلی که دارای مشکل نقدینگی، مدیریتی و حقوقی داشتند در حال احیای و رونق دوباره هستند.

وی به تشکیل واحدی در ریاست جمهوری برای احیای واحدهای تولیدی راکد خبر داد و گفت: طی یکسال گذشته نظام رتبه بندی معلمان نهایی شد و ۶۰۰ هزار معلم تحت پوشش این نظام قرار گرفتند.

حسینی درباره وعده تامین مسکن با اظهار اینکه امیدواریم وعده رئیس جمهور محقق شود، گفت: در شمال کشور به دلیل سرسبزی با محدودیت زمین روبرو هستیم ولی در دیگر مناطق زمین مورد نظر تامین شده است.

وی با اشاره به این که منطقه آزاد باید منجر به تسهیل صادرات شود، افزود: منطقه آزاد باید سبب رونق اقتصادی استان شود.

کد خبر: ۱۹۲٬۶۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha