۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
احیای سهم اشتغال استان اصفهان تا پایان سال به صورت کامل
مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان خبر داد؛

احیای سهم اشتغال استان اصفهان تا پایان سال به صورت کامل

اصفهان - مداحی، مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: تا پایان امسال سهم اشتغال استان اصفهان به صورت کامل محقق می شود.

میثم مداحی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه سیاست های دولت سیزدهم در بخش های مختلف اقتصادی اظهار داشت: بر این مبنا تلاش می شود که واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال احیا شود.

وی با اشاره به اینکه این موضوع نقش مهمی در اشتغال آفرینی و توسعه کسب و کارها دارد، ابراز داشت: به گفته مسئولین استان تا پایان سال جاری ۴۸۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال احیا می شود.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر در سطح استان اصفهان نرخ بیکاری به ۱۰/۶ درصد رسیده است، تصریح کرد: این در حالی است که پیش از این نرخ بیکاری در سطح استان ۱۲.۶ درصد بوده است.

وی با اشاره به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان اصفهان را موظف به ایجاد ۸۰ هزار شغل کرده است، افزود: از این تعداد تاکنون ۳۵ درصد ثبت و محقق شده است.

مداحی گفت: البته که این آمار به علت های مختلف از جمله مشکلات اینترنت و ثبت نشده اشتغال های جدید قطعی نیست.

وی با اشاره به اینکه امسال اعتبارات استان دیر ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: تا پایان سال سهم اشتغال استان اصفهان به صورت کامل محقق می شود.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: پرداخت دیرهنگام تسهیلات، افزایش قیمتها از جمله مواردی بوده است که در افتتاح و بهره برداری از واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان اصفهان تاثیر داشته است.

وی خاطرنشان کرد: عمده اشتغال ایجاد شده در سطح استان اصفهان برای دو بخش صنعت و خدمات بوده است که کشاورزی هم برای بخش خدمات تعریف شده است.

کد خبر: ۱۹۲٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امینی IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      کدام اشتغال ،لیسانس گرفتم ، دوسال خدمت سربازی رفتم و چهار سال بیکارم !!! یک جوان توی استان اصفهان چند سال باید بیکار باشد ؟ ./.