۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
هدف از حضور در بازارهای جدید ارتقاء کیفی و افزایش ایمنی در پروژه‌های عمرانی است
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

هدف از حضور در بازارهای جدید ارتقاء کیفی و افزایش ایمنی در پروژه‌های عمرانی است

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: هدف این شرکت از حضور در پروژه‌های عمرانی، ارتقاء کیفی و افزایش ایمنی و رضایت‌مندی مشتریان از خدمات منحصربفردی است که ارائه می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در نشست شورای مدیران که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی و استانی شرکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: برای تعالی شرکت همه مدیران موظف هستند برای تحقق برنامه‌های امسال تلاش موثری را به کار بگیرند.

کیانپور در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: تلاش شده که حقوق و مطالبات همکاران در سراسر کشور و تکالیف قانونی که برعهده شرکت است طبق برنامه وصول مطالباتی که برای هر استان پیش‌بینی شده است به موقع پرداخت شود.

وی افزود: هرچه توان، ابزار و امکانات برای سرویس‌دهی و افزایش بهره ‌وری و خدمات‌رسانی مطلوب تر به مشتریان نیاز است باید فراهم شود تا رضایت‌مندی حاصل شود.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به بحث صدور خدمات فنی و مهندسی اشاره کرد و گفت: در بحث ورود به بازارهای جدید امسال و سال بعد باید تلاش‌های مضاعفی صورت بگیرد و درآمد شرکت می‌تواند نسبت به سال گذشته و تورم و افزایش هزینه‌ها ۷۰ درصد رشد داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه به کار تیمی اعتقاد مضاعف دارم، گفت: بنده به کار مشارکتی تاکید دارم و باید با هم گفتگو، توافق و صحبت کنیم تا یک شرکت پویا و با نشاط داشته باشیم تا بتوانیم وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم و سعی کنیم در تمام پروژه‌های دولتی و حتی پروژه‌های خصوصی نقش آفرین باشیم.

گفتنی است، در ابتدای این نشست‌ مدیران استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک گزارشی از عملکرد خود در ارائه خدمات و وصول مطالبات و پیشنهادهای خود را برای بهبود فعالیتها ارائه کردند.

کد خبر: ۱۹۲٬۳۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha