۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
مردم توانایی تهیه گوشت با قیمت ۲۸۰ هزار تومان را ندارند
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

مردم توانایی تهیه گوشت با قیمت ۲۸۰ هزار تومان را ندارند

سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به گرانی قیمت گوشت انتقاد کرد و گفت: مردم توانایی تهیه گوشت با قیمت ۲۸۰ هزار تومان را ندارند.

به گزارش بازار، علیرضا سلیمی در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه، ۱۵ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن گرامیداشت هفته معلولان، گفت: دولت قانون جامع حمایت از معلولان را اجرایی کند، در حوزه مسکن معلولان اقدامات خوبی انجام گرفته اما کافی نیست، در حوزه اشتغال آن ها قانون اجرا و عملیاتی نشده است، انتظار می رود تمام موضوعات مرتبط با این قانون اجرا و گزارش آن به مجلس داده شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، افزود: قیمت گوشت بسیار گران شده و مردم قادر به تهیه گوشت با قیمت های ۲۶۰ یا ۲۸۰ هزار تومان نیستند.

وی در ادامه یادآور شد: مسکن ملی در بسیاری از شهرها هنوز اجرایی نشده، حتی زمین آن هم اختصاص پیدا نکرده است، برخی احکام قانون رتبه بندی معلمان نیز بر زمین مانده که وزیر آموزش و پرورش باید نسبت به انجام آن اقدام کند.

کد خبر: ۱۹۲٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 0
      مردم توان خرید گوشت ۲۸۰ ندارند ولی دام دار توان تولید گوشت تولیدی حتی شده به ضرر رو دارد جک کیلویی ۱۵۰۰ بوده دام زنده کیلویی ۳۵تا۴۵ بوده جو شده هزارتومن دام شد ۵۵تا۶۵ ولی الان جو شده ۱۲ هزار دام از ۵۵الی۶۵ شده ۸۴تا۹۲ کجای قانون حمایت از تولید میگه دام دار به ضرر گوشت تولید کنه شما اگر میگین مردم توان خرید گوشت ۲۸۰ رو ندارن اولا باید جلو دلالان رو بگیرین که ۳برابر قیمت زنده نفروشند بعد هم به دام دار آذوقه دولتی بدین وسلام سوما هم که دیگه نیاز نیست زور بزنین ۴۰درصد دام مولد کشتار شده ۲۰درصد پروار شدن برن گشتارگاه فقط ۴۰درصد از دام مولد میمونه که این امر باعث میشه سال آینده با چنان کمبودی روبرو بشیم که این شعارهای شما هم نتونه کاری از پیش ببره