۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
انتشار فراخوان ارسال طرح‌های فناورانه مرتبط با نیازهای صنعت آب و برق

انتشار فراخوان ارسال طرح‌های فناورانه مرتبط با نیازهای صنعت آب و برق

پژوهشگاه وزارت نیرو با هدف کمک به رفع تعدادی از چالش‌های فناورانه شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌و بختیاری فراخوان ارسال طرح‌های فناورانه منتشر کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، مهلت ارسال طرح‌های فناورانه مرتبط با نیازهای صنعت آب و برق شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تا تاریخ ۱۹ آذرماه سال جاری است.

از جمله مزایای شرکت در این رویداد می‌توان به حمایت صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی از طرح‌های مصوب و تأیید شده، معرفی محصول به سایر شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در سایر استان‌ها، استقرار در مراکز رشد پژوهشگاه نیرو در کشور برای اجرا و پیاده‌سازی طرح، ایجاد فرصت برای خلق محصولات جدید و نوآوری در محصولات و خدمات مرتبط با حوزه‌ی آب و برق و شناخته شدن بهتر شرکت‌های فناور و فعالیت‌های آنها در سطح منطقه و کشور اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این فراخوان به وب سایت پژوهشگاه نیرو به نشانی www.nri.ac.ir مراجعه نموده و با مطالعه نیازهای هر استان، نسبت به تکمیل فرم شرکت در فراخوان تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ اقدام و پس از تکمیل فرم آن را به دبیرخانه رویداد به آدرس info@eptp.ir ایمیل کنند.

انتشار فراخوان ارسال طرح‌های فناورانه مرتبط با نیازهای صنعت آب و برق

کد خبر: ۱۹۲٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha