۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
گله‌های کارخانه‌داران تهران از بانک‌ها | سخت‌گیری بلای جان تولید
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

گله‌های کارخانه‌داران تهران از بانک‌ها | سخت‌گیری بلای جان تولید

تهران - حسینی، مدیر بازرگانی صنایع روشنایی زانیس با بیان اینکه کارخانه داران از سیستم بانکی کشور گلایه دارند، گفت: سخت گیری بسیاری در بروکراسی و سیستم بانکی وجود دارد که بلای جان تولید شده است.

حمیدرضا حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تولید بدنه ها، برد و مونتاژ کاملاً ایرانی و توسط متخصصان داخلی از جمله فعالیت های صنایعا زانیس است اما این شرکت ایرانی مانند همکاران خود با مشکلاتی نیز در بحث تولید روبرو است، تاکید کرد: عدم ارائه تسهیلات بانکی از جمله مشکلات تولیدگران است.

وی با بیان اینکه منابع عمدتا از داخل ایران تامین می‌شود غیر از قطعات الکترونیکی که در ایران اصلاً ساخته نمی‌شود و باید وارد کنیم لذا نیاز به منابع مالی در شرکت وجود دارد، افزود: سختگیری های بیش از حد از جمله دیگر مشکلات تولید در عرصه فعالیت ما است.

این فعال بخش تولید با بیان اینکه متاسفانه کسی نیست که به تولیدگران کمک کند، گفت: برخی مشکلات از قدیم وجود داشت، حالا نیز بلای جان تولید شده و احتمالا با این روند در آینده نیز خواهد بود.

حسینی با بیان اینکه ۱۱۰ نفر در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند حدود ۸۰ نفر در کارخانه و بقیه در قسمت اداری هستند، ابراز داشت: همیشه استخدام نیروی متخصص وجود دارد و گنجایش افزایش تعداد کارمندان تا دو برابر این تعداد را داریم منوط بر اینکه از طرف مسئولان کمک شویم و منابع و مواد اولیه به ما برسد.

وی با بیان اینکه قطعی برق و آب و گاز از دیگر موانع تولید ما است، گفت: امیدواریم که مسئولان دولتی فکری به حال تسهیل گری در زمینه تولید کنند.

کد خبر: ۱۹۲٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha