۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
جریمه نقدی در انتظار جایگاه داران متخلف
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام داد

جریمه نقدی در انتظار جایگاه داران متخلف

کرمی، مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت: قراردادن کارت سوخت اشخاص در جایگاه عرضه سوخت تخلف است و متصدی جایگاه نیز در صورت تخلف جریمه نقدی خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، ویس کرمی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در ارتباط با برنامه پیگیری شبکه خبر درباره کارت های سوخت در جایگاه های سوخت گفت: در جایگاه های سوخت با دو روش سوخت بنزین به خودروها عرضه می شود یکی کارت شخصی برای هر خودرو به ازای سهمیه هر خودرو بنزین عرضه می شود همچنین کارتی بعنوان عرضه آزاد بنزین در هر جایگاه قرار دارد که روزانه تا ۱۰ هزار لیتر می تواند تراکنش داشته باشد. مشتری در صورتی که کارت شخصی نداشت و سهمیه بنزین وی تمام شده بود می تواند بااستفاده از کارت سوخت آزاد جایگاه دار سوخت گیری کند و جایگاه دار موظف است کارت را در اختیار مشتری قرار دهد

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی افزود: عرضه خارج از شبکه تخلف است و با فرد متخلف برخورد می شود. جایگاه موظف است کارت متصدی جایگاه تلمبه را به مشتری بدهد.

کرمی گفت: تمامی ۳۷ منطقه عملیاتی نظارت های لازم را انجام میدهند و بازدید از جایگاه ها انجام می شود. در صورت مشاهده کارت غیر جایگاه و توزیع و فروش فراورده های نفتی بر اساس ایین نامه های مربوطه با جایگاه دار برخورد می شود.

او افزود: برخوردها با متخلفان به صورت جریمه نقدی اعمال می شود. فردی هم که کارت سوخت خود را در اختیار جایگاه دار قرار دهد به تعزیرات و مراکز قضایی معرفی و جریمه خواهد شد و بر اساس آیین نامه با وی برخورد می شود.

او افزود: مردم می توانند با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ به صورت شبانه روزی تخلفات را  اطلاع رسانی کنند، شکایات مربوطه بررسی و رسیدگی می شود.

کد خبر: ۱۹٬۱۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha