۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
عدم موفقیت اتریوم در عبور از مقاومت کلیدی ۱۳۰۰ دلار| آیا  باید منتظر ریزش بیشتر قیمت بود؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

عدم موفقیت اتریوم در عبور از مقاومت کلیدی ۱۳۰۰ دلار| آیا باید منتظر ریزش بیشتر قیمت بود؟

در بازه زمانی چهار ساعته، اتریوم حرکتی صعودی را آغاز کرده ولی موفق به شکست مقاومت مهم پیش روی خود روی ۱۳۰۰ دلار نشد که همین امر منجر به شکست و ریزش قیمت این رمزارز شد.

به گزارش بازار؛ بازار رمزارزها با اندکی بهبود مواجه شده و با اینحال، اتریوم به عنوان ارز دوم این بازار نسبت به روز گذشته حدود ۲ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

بر اساس این گزارش، قیمت اتریوم در زمیان تنظیم این گزارش ۱۲۵۸ دلار بوده و حجم مبادلات آن طی شبانه روز گذشته به ۵.۶ میلیارد دلار رسیده است. بنا بر گزارش زنده وب سایت CoinMarketCap، اتریوم همچنان رتبه دوم رمزارزهای بازار را در اختیار داشته و حجم بازار آن به ۱۵۴ میلیارد دلار می رسد. همچنین در حال حاضر، بیش از ۱۲۲ میلیون توکن اتریوم منتشر شده است.

عدم موفقیت اتریوم در عبور از مقاومت کلیدی ۱۳۰۰ دلار| آیا  باید منتظر ریزش بیشتر قیمت بود؟

پیش بینی قیمت اتریوم

در بازه زمانی چهار ساعته، اتریوم حرکتی صعودی را آغاز کرده ولی موفق به شکست مقاومت مهم پیش روی خود روی ۱۳۰۰ دلار نشد که همین امر منجر به شکست و ریزش قیمت این رمزارز شد. با اینحال، MA-۵۰ اتریوم روی ۱۲۴۰ دلار قرار داشته که با این حساب، حمایت فوری این رمزارز نیز روی ۱۲۲۵دلار قرار دارد. اگر این حمایت شکسته شود، باید منتظر دیده شدن حمایت بعدی روی ۱۱۵۰ دلار باشیم.

عدم موفقیت اتریوم در عبور از مقاومت کلیدی ۱۳۰۰ دلار| آیا  باید منتظر ریزش بیشتر قیمت بود؟

در حال حاضر، شاخص MACD در محدوده فروش قرار داشته و این در حالیست که RSI نشان دهنده محدوده خرید است. به علاوه، SMA - ۵۰ نیز در محدوده مثبت و نشان دهنده محدوده خرید است.

تنها راه آغاز روند گاوی و صعودی برای اتریوم، عبور از مقاومت مهم ۱۳۰۰ دلار بوده که در این صورت، باید منتظر افزایش قیمت تا محدوده ۱۳۵۴ دلار باشیم.

کد خبر: ۱۹۱٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha