۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
پروژه آبرسانی بلند مدت به همدان در مدار بهره برداری قرار دارد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان:

پروژه آبرسانی بلند مدت به همدان در مدار بهره برداری قرار دارد

همدان - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: پروژه آبرسانی بلند مدت به همدان در مدار بهره برداری قرار دارد و هم اینک، ۶۰۰ لیتر در ثانیه آب وارد شبکه آبرسانی شهر همدان می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان؛ محمد ضروری در حاشیه بازدید استاندار از روند ساخت تصفیه خانه طرح آبرسانی به همدان گفت: پروژه آبرسانی بلند مدت به همدان در مدار بهره برداری قرار دارد و هم اینک، ۶۰۰ لیتر در ثانیه آب وارد شبکه آبرسانی شهر همدان می‌شود.

محمد ضروری افزود: این آب از طریق خط انتقال ۱۴۵ کیلومتری طی ماه های گذشته به همدان رسیده و از طریق خط ۱۶.۸ کیلومتری بای پس به مخزن سد آبشینه و پس از آن به تصفیه خانه شهید بهشتی منتقل می‌شود.

وی اظهار داشت: آب این طرح از طریق تصفیه خانه شهید بهشتی به طور بهداشتی، تصفیه می‌شود و بخشی از آب مورد نیاز شهر همدان را تامین می‌کند.

ضروری با اشاره به اینکه با بهره برداری از تصفیه خانه طرح آبرسانی به همدان، روند تصفیه آب از طریق تصفیه خانه مهاجران انجام می‌شود، تصریح کرد: تصفیه خانه طرح آبرسانی بلند مدت به همدان، یکی از پیشرفته ترین تصفیه خانه های کشور است که هرگونه آلودگی آب را برطرف می‌کند.

کد خبر: ۱۹۱٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha