۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
ایجاد ۲۰۰ شغل جدید در مازندران لنگ دریافت مجوز است
در گفتگو با بازار؛

ایجاد ۲۰۰ شغل جدید در مازندران لنگ دریافت مجوز است

ساری- مطلق، تولیدکننده مقاطع آلومینیوم صنعتی در مازندران با بیان این که اجرای طرح توسعه کارخانه و ایجاد ۲۰۰ شغل جدید لنگ مجوز تغییر کاربری اراضی است، خواستار حمایت مسئولان برای رفع مشکل شدند.

مصطفی مطلق در حاشیه جلسه ستاد رفع موانع تولید در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که این کارخانه با ۱۸۵ نیرو در حال فعالیت است، افزود: برای اجرای طرح توسعه درخواست تغییر کاربری اراضی حاشیه را داشتیم اما عوارض تغییر کاربری آن دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد و کارشناسی شده است.

وی با بیان این که اراضی کارخانه قابلیت کشاورزی ندارد، افزود: این زمین صنعتی است و قابلیت کشاورزی ندارد درحالی که در سال ۸۸ برای هشت هزار مترمربع آن تغییر کابری دریافت کردیم و اکنون برای طرح توسعه نیازمند ساخت سوله و نصب ماشین آلات هستیم.

وی با اظهار این که با اجرای طرح توسعه برای ۲۰۰ نفر دیگر شغل ایجاد می شود، گفت: به رغم آن که به رای کمیسیون تغییر کاربری اعتراض کردیم ولی همچنان به درخواست توجهی نشده است.

مطلق با تاکید براین که باید از سرمایه گذاران حمایت های عملی صورت گیرد، گفت: دریافت دو میلیارد تومان بابت عوارض از سرمایه گذاری به معنی حمایت کردن نیست و رقمی که برای عوارض درخواست شده پایه کارشناسی و منطقی ندارد و متولیان نرخ عوارض را از دلان و بنگاه های املاک پرسجو کردند.

وی با بیان این که در صورت حمایت اقدام به راه اندازی طرح توسعه تا نیمه اول سال آینده خواهیم کرد، گفت: ماشین آلاتی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان خریداری شده که باید به همراه سوله پنج هزار متری به ساری منتقل کنیم و منتظر دریافت مجوز تغییر کاربری اراضی هستیم.

کد خبر: ۱۹۱٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha