۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
بیت کوین به ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید!
نووگراتز در گفتگو با بلومبرگ:

بیت کوین به ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید!

«مایکل نووگراتز» سرمایه دار بزرگ و از نهنگ های بیت کوین در بازار، طی سخنانی مدعی شد که قیمت این رمزارز به ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

به گزارش بازار؛ «مایکل نووگراتز» سرمایه دار بزرگ و از نهنگ های بیت کوین در بازار، طی سخنانی مدعی شد که قیمت این رمزارز به ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، نووگراتز همچنین زمان لازم برای افزایش قیمت بیت کوین به میزان یاد شده را دستکم پنج سال دانسته و دلیل در نظر گرفتن این مدت زمان را نیز، ادامه سیاست افزایش نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو دانست که دلار را به رقیبی برای سرمایه گذاری در برابر بیت کوین تبدیل ساخته است.

نووگراتز که این سخنان را در گفتگو با نشریه بلومبرگ مطرح می کرد، با تشبیه بانک مرکزی آمریکا و سایر بانک های مرکزی به عنوان ابر قدرت های سیستم مالی در جهان، تاکید کرد که سیاست های آنها مانع از افزایش قیمت بیت کوین به ۵۰۰ هزار دلار تا پنج سال آینده می شود.

این در حالیست که با ریزش شدید قیمت بیت کوین و همچنین ضربات متمادی وارد آمده به میزان اعتماد پذیری بازار رمزارزها که با فروپاشی ترا و ۳AC آغاز شده و همچنان نیز با فروپاشی صرافی FTX ادامه یافته، منجر به ایجاد بدبینی گسترده در میان سرمایه گذاران در این بازار شده و تاکنون نیز بسیاری از آنها از بازار خارج شده اند.

با اینحال، طرفداران ارزهای دیجیتال معتقدند ریزش های کنونی امری کاملا طبیعی بوده و حتی با حذف شرکت های ضعیفی چون ترا، منجر به یکدست تر شدن و ارزشمند شدن بیشتر پروژه های قوی در این بازار خواهد شد.

کد خبر: ۱۹۱٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha