۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
زنجان از نظر زیرساخت‌های صنعتی وضعیت و جایگاه خوبی در کشور دارد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در گفتگو با بازار:

زنجان از نظر زیرساخت‌های صنعتی وضعیت و جایگاه خوبی در کشور دارد

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: زنجان از نظر زیرساخت‌های صنعتی وضعیت و جایگاه خوبی دارد و در این راستا نیاز به توسعه و پیشرفت زیاد است.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه زنجان از نظر زیرساخت‌های صنعتی وضعیت و جایگاه خوبی دارد، ابراز کرد: در این راستا نیاز به توسعه و پیشرفت زیاد است.

وی با اشاره به اینکه ما در کشور دارای تنوع فعالیت‌های صنعتی هستیم و با وجود مشکلاتی که وجود دارد، اما یکی از دغدغه‌های صاحبان صنایع توسعه واحدها است،اظهار داشت: بیش از ۶۲ هزار واحد صنعتی در کشور وجود دارد و باید از زیرساخت‌های موجود بهترین استفاده را در افزایش تولید ببریم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی،گفت: قرارداد تامین قطعات به ارزش ۷۰۰ میلیون دلار برای طرف روسی، منعقد شد و خیلی از هواپیماهایی که در روسیه به دلیل تحریم‌ها زمین گیر شدند را نیز تیم‌هایی از ایران رفتند و آنها راه انداختند.

طاهری تاکید کرد: در خودروسازی نیاز کشور به تولید سه میلیون خودرو است و در حالی که حداکثر تولید ما در سال جاری به ۱.۵ میلیون عدد خواهد رسید.

وی گفت: بخش‌های زیادی از شرکت‌های خودروسازی یک شیفت یا ۲ شیفت کار می‌کنند و اگر شیفت‌های کاری این مجموعه‌ها که مشکل بازار هم ندارند را افزایش دهیم، می‌توانیم بدون نیاز به سرمایه گذاری جدید و با بهره گیری از همان زیرساخت‌های موجود، میزان تولید را افزایش دهیم و این نیاز امروز ما در حوزه صنعت است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: نوع مشوق‌ها را با ید به سمتی ببریم که مشروط به میزان تولید باشد چرا که هر چه تولید افزایش یابد به همان نسبت نیز برخورداری از تسهیلات بیشتر می‌شود.

کد خبر: ۱۹۱٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha