۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
در استانبول از کجا خرید کنیم؟

در استانبول از کجا خرید کنیم؟

استانبول ترکیه از مقاصد پرطرفدار برای توریستان است که اکثر افراد برای خرید و گردش در مراکز خرید و بازارها به آن سفر می‌کنند.

به گزارش بازار، استانبول ترکیه از مقاصد پرطرفدار برای توریستان است که اکثر افراد برای خرید و گردش در مراکز خرید و بازارها به آن سفر می‌کنند. تنوع مراکز خرید، مجتمع‌ها، پاساژها و بازارهای سنتی بسیاری در آن وجود دارد.

بهترین زمان خرید در استانبول

اگر می‌خواهید از حراجی‌ها و تخفیف‌هایی که در مراکز خرید استانبول وجود دارد استفاده کنید بهتر است به فصل حراج در هر فصل ترکیه دقت کنید تا در زمان حراجی ها به استانبول سفر کنید و از حراج‌های قبل از کریسمس یا زمستانه استفاده کنید. اگر می‌خواهید از حراجی‌های استانبول خرید کنید لحظه آخر به شما پیشنهاد می‌کند تا در اوایل تیرماه تا اواسط مرداد به این شهر سفر کنید زیرا در این زمان حراجی‌های بسیاری در استانبول وجود دارد. با خرید تور استانبول می‌توانید به این شهر بروید از مراکز خرید آن خرید کنید.

لازم به ذکر است که این تخفیف‌ها و آف‌ها بر روی کیفیت و تنوع تاثیر ندارد و می‌توانید با همان کیفیت زمان‌های عادی خریدهایتان را انجام دهید.

خرید از مرکز خرید مال آف استانبول

مال آف استانبول علاوه‌بر اینکه مرکز خریدی بزرگ برای بازدید و گردش است که می‌توانید در آن گشت و گذار کنید برای خرید کردن نیز مناسب است و اگر در زمان‌هایی تخفیف‌های استانبول در مراکز خرید ارائه می‌شود یا بلک فرایدی‌ها به استانبول بروید می‌توانید از تخفیف‌های ویژه برندها که در این مرکز خرید ارائه می‌شود استفاده کنید.

از خوبی‌های مرکز خرید مال آف استانبول قیمت‌های پایین اجناس و تنوع بالای آنهاست که این مرکز خرید را برای سفر به استانبول و خرید از آن مناسب کرده است.

چه امکاناتی در مرکز خرید مال آف استانبول وجود دارد؟

  • شهربازی سرپوشیده
  • رستوران‌ها، کافه‌ها و سالن هایی برای غذاخوری
  • سینما
  • داروخانه

آدرس مرکز خرید مال آف استانبول: مرکز خرید مال آف استانبول در بلوار سلیمان دمیرل و خیابان ikitelli قرار دارد.

مرکز خرید آکمرکز برای خرید در سفر به استانبول

مرکز خرید آکمرکز یکی از پرطرفدارترین مرکز خریدهای استانبول است که در طی دو سال متوالی ۱۹۹۵و ۱۹۹۶ به عنوان بهترین مرکز خریدهای اروپا و جهان شناخته شد و توانست جایزه بین المللی طراحی و توسعه بگیرد. برای خرید کردن از مراکز خرید استانبول می‌توانید تور استانبول با پرواز ترکیش را خریداری کنید و با خیالی راحت به سفر بروید.

تنوع زیاد مغازه‌ها و محصولاتی که در این مرکز خرید وجود دارد آن را به مرکز خریدی پرطرفدار برای مسافران و گردشگران تبدیل کرده است که انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه و همین طور محصولات آرایشی و بهداشتی و اسباب بازی، لوازم و ابزار الکترونیکی و وسایل ورزشی را می‌توانید تهیه کنید.

ساعت کاری مرکز خرید آکمرکز: این مرکز خرید از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است و شما می‌توانید از این مرکز خرید در این تایم خرید کنید.

آدرس مرکز خرید آکمرکز: منطقه بشیکتاش، خیابان نیسپتیه، مرکز خرید آکمرکز

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید وادی استانبول برای خرید در استانبول

مرکز خرید وادی استانبول از جدیدترین مراکز خرید استانبول است که در سال ۲۰۱۷ میلادی از معروف ترین مناطق شمال شهر به نام ساریر افتتاح شد. پاساژ وادی استانبول علاوه‌بر تنوع فروشگاه‌ها فودکورت‌هایی با غذاهای متنوع ترکی و آسیایی و بین المللی دارد.

ساعت کاری مرکز خرید وادی استانبول: ساعت کاری مرکز خرید وادی استانبول از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و می‌توانید در این تایم برای خرید به این مرکز خرید بروید.

آدرس مرکز خرید وادی استانبول: مرکز خرید وادی استانبول در ساریر، محله ماسلاک، محله‌ی آیازآقا، خیابان کمربورگاز قرار دارد.

کد خبر: ۱۹۱٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha