۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۱
افشای نام مدیران متخلف، اقدام انقلابی سازمان بورس
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد

افشای نام مدیران متخلف، اقدام انقلابی سازمان بورس

سازمان بورس به منظور حفظ سرمایه‌های مردم بیش از گذشته تلاش کرده و افشای نام مدیران متخلف یک اقدام انقلابی است. اقدامی که به طور قطع مورد استقبال افرادی که در حوزه بورس هستند، قرار می‌گیرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به بند چ ماده ۳۶ قانون احکام دائمی کشور که سازمان بورس را موظف به افشای اطلاعات مدیران متخلف بازار سرمایه کرده است گفت: به طور کلی، هر اقدامی در رابطه با شفاف‌سازی، مبارزه با رانت و فساد، همیشه و در همه دنیا مورد اقبال عموم قرار گرفته است؛ چراکه عموم مردم جامعه، فعالان سیاسی و اقتصادی از شفافیت استقبال کرده و از رانت روی‌گردان هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: سازمان بورس، بانک مرکزی و دیگر بخش‌های اقتصادی کشور از گذشته تاکنون بر این اعتقاد هستند که دانه درشت‌های متخلف و بدهکار به سیستم اقتصادی را باید برای مردم جامعه معرفی کنند که خوشبختانه سازمان بورس به منظور افشای نام مدیران متخلف براساس دستورالعمل انتشار سوابق تخلفاتی و کیفری مدیران، ناشران و نهادهای مالی اقداماتی خوبی را در دست اجرا دارد.

این نماینده مجلس با اعلام اینکه سازمان بورس به عنوان سازمانی که برنامه‌های بلندمدتی برای بازار سرمایه در نظر دارد و اثرگذار است، عنوان کرد: سازمان بورس به منظور حفظ سرمایه‌های مردم بیش از گذشته تلاش کرده و این یک اقدام انقلابی است و به طور قطع مورد استقبال افرادی که در حوزه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و بورس هستند، قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: دولت در تلاش است بازار سرمایه را به سمت و سوی ثبات پیش ببرد زیرا وجود کسری بودجه و تورم شدید در کشور، بازار را بی‌ثبات‌تر می‌کند.

کد خبر: ۱۹۱٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha