۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
چرا بازرگانان حمل بار از چین به دبی را انتخاب می‌کنند؟

چرا بازرگانان حمل بار از چین به دبی را انتخاب می‌کنند؟

کشور چین یکی از شرکای اصلی ایران در جهان است که سالانه حجم زیادی واردات از آن به داخل کشور انجام می‌شود.

به گزارش بازار، کشور چین یکی از شرکای اصلی ایران در جهان است که سالانه حجم زیادی واردات از آن به داخل کشور انجام می‌شود. چین توانسته با سیاست‌های صحیح اقتصادی به یکی از غول‌های اقتصاد جهان تبدیل شود. روابط نزدیک این کشور با ایران، این فرصت را برای بازرگانان و تجار فرآهم می‌کند تا به راحتی بتوانند نیازهای داخلی کشور را از این کشور فرآهم کنند.

اکثر واردات به ایران از چین ممکن است مستقیم انجام نشود. حمل بار از چین به دبی و سپس انتقال آن به ایران، راه‌کاری است که بازرگانان برای کاهش هزینه‌های تجاری خود انجام می‌دهند.

اما چرا تاجران به جای حمل مستقیم بار به ایران، حمل بار از چین به دبی و سپس انتقال به ایران را انتخاب می‌کنند؟!

در این مطلب به این سوال پاسخ خواهیم داد. همچنین به نکاتی درباره واردات از چین و حمل بار از دبی به ایران اشاره خواهیم کرد.

چرا حمل بار از چین به دبی؟!

در حال حاضر دبی به شاهراه تجارت خاورمیانه تبدیل شده است. سیاست اقتصاد آزاد و بدون مالیات باعث شده تا بسیاری از بازرگانان علاقه داشته باشند تا تجارت خود را در این شهر حاشیه خلیج فارس انجام دهند.

نزدیکی کشور امارات متحده عربی به ایران باعث شده تا این فرصت برای بازرگانان ایرانی نیز فرآهم شود تا از مزایای حمل بار از دبی به ایران بهره‌مند شوند.

در حال حاضر حمل بار از دبی به ایران، به امری عادی و روزمره تبدیل شده است. حجم زیادی از محموله‌ها همه روزه از طریق هوایی و دریایی وارد ایران می‌شوند.

اکثر این محموله‌ها کالاهایی هستند که از چین وارد شده‌اند و پس از تخلیه در دبی، مجددا برای ارسال به ایران بارگیری می‌شوند.

حمل بار از چین به دبی و انتقال آن به ایران دو دلیل اصلی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

  • تحریم‌های بین المللی علیه ایران!

بسیاری از نیازهای داخلی کشور از طریق واردات تامین می‌شود. با این حال، به دلیل محدودیت‌های بین المللی و تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، بسیاری از فروشندگان و تولیدکنندگان خارجی تمایلی ندارند تا با تاجران ایرانی معامله کنند!

این مورد شامل تولیدکنندگان چینی هم می‌شود، لذا بسیاری از بازرگانان، مقصد محموله خود را دبی ثبت می‌کنند، و پس از رسیدن بار به مقصد، آن را با روش‌های موجود به ایران منتقل می‌کنند. به دلیل حساسیت‌های موجود برای واردات کالا، بیشتر تاجران واردات خود را از طریق شرکت‌های بازرگانی انجام می‌دهند.

شرکت بازرگانی Irdelivery به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های بازرگانی ایران، خدمات حمل بار از چین به دبی و ایران را انجام می‌دهد.

مزیت همکاری با یک شرکت حمل و نقل بین المللی مانند شرکت بازرگانی Irdelivery، برای حمل بار از چین به دبی این است که روند تجارت با سرعت بیشتری انجام می‌شود. از آنجایی که شرکت‌های بازرگانی از تمام راه‌های دور زدن محدودیت‌ها آشنایی کامل دارند، مراحل ترخیص و حمل و نقل را در سریعترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

نکته بعدی کاهش هزینه‌های تجارت است! شرکت‌های بازرگانی و حمل و نقل، خدمات خود را به صورت گسترده انجام می‌دهند، لذا روش‌های صرفه جویی در هزینه‌ها را می‌دانند!

بازرگانان سعی می‌کنند تا محموله‌های خود را با کمک شرکت‌های بازرگانی به دبی منتقل کنند تا علاوه بر تسریع تجارت و بالا بردن ایمنی، هزینه‌های خود را هم کاهش دهند.

لازم به ذکر است که وقتی شخصی برای حمل بار از چین به دبی و یا ایران با یک شرکت حمل و نقل همکاری می‌کند، نیاز به حضور او در مراحل ترخیص و حمل و نقل نیست. تمام اقدامات و مراحل تجارت توسط شرکت بازرگانی انجام می‌پذیرد.

کالاهایی مانند پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، قطعات کامپیوتر، موبایل، خودرو و قطعات یدکی آن، تجهیزات صنعتی، انواع مواد غذایی و خوراکی و... تنها بخشی از کالاهایی هستند که توسط بازرگانان از دبی وارد ایران می‌شوند.

  • کاهش هزینه های تجارت!

یکی دیگر از دلایل حمل بار از چین به دبی و سپس انتقال آن به ایران این است که بازرگانان با اینکار قصد کاهش هزینه‌های تجارت خود را دارند! شاید تعجب کرده باشید! چرا باید کسی بار خود را ابتدا به یک کشور دیگر حمل کند و سپس به ایران حمل کند و با این کار هزینه او هم کاهش پیدا کند!؟

جواب سوال ساده است! حمل بار با لنج از دبی به ایران!

حمل بار از دبی به ایران به وسیله لنج شامل تخفیفات گمرکی و هزینه‌های آن می‌شود. لنج‌ها از پرداخت هزینه‌های گمرکی معاف هستند.

همین امر باعث می‌شود تا بازرگانان ابتدا بار خود را به دبی منتقل کنند و سپس توسط لنج آن را به ایران حمل کنند. حمل بار از دبی به ایران باعث کاهش هزینه‌ها نسبت به واردات مستقیم خواهد شد.

روش های حمل بار از چین به دبی

برای حمل بار از چین به دبی، دو روش دریایی و هوایی وجود دارد. انتخاب روش مناسب شما برای حمل بار از چین به دبی به گزینه‌های مختلفی از جمله حجم بار، نوع بار، مدت زمان مورد انتظار جهت تحویل بار، سقف هزینه‌های تجاری و غیره دارد.

با توجه به موارد اشاره شده، می‌توان یکی از روش‌های حمل بار از چین به دبی را برای تجارت خود انتخاب کنید.

در ادامه با روش‌های حمل بار از چین به دبی آشنا خواهید شد.

حمل هوایی از چین به دبی

  • حمل هوایی از چین به دبی

سریعترین و البته گرانترین روش حمل بار از چین به دبی، حمل و نقل با هواپیما است. با این حال، این روش سریع و ایمن است. روش حمل هوایی برای محموله‌هایی که حجم و وزن زیادی ندارند می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

روش حمل هوایی معمولا برای محموله‌هایی استفاده می‌شود که حجم زیادی ندارند، و یا ارزش بالایی دارند. این روش در سریعترین زمان ممکن محموله شما را بدستتان می‌رساند. با اینکه این روش هزینه بالاتری دارد، اما همچنان یک روش محبوب میان تاجران است.

به طور کلی، تاجران زمانی از این روش استفاده می‌کنند که، بخواهند محموله خود را در سریعترین زمان ممکن به مقصد برسانند.

علاوه بر این، اگر باری داشته باشید که حجم زیادی ندارد یا بصورت تکی سفارش دادید، روش حمل هوایی می‌تواند کم هزینه‌ترین روش انتقال آن به ایران باشد!

شما می‌توانید با کارشناسان شرکت بازرگانی Irdelivery در زمینه بهترین روش حمل بار از چین به دبی مشورت کنید.

  • حمل دریایی از چین به دبی

مرسوم‌ترین روش انتقال بار از چین به دبی، حمل با کشتی است. فرقی نمی‌کند که حجم و وزن محموله ششما چقدر باشد، حمل و نقل با کشتی مناسب همه نوع محموله‌ای است.

این روش هزینه کمتری نسبت به حمل هوایی دارد اما در زمان طولانی‌تری بار شما به دستتان خواهد رسید. حمل بار از چین به دبی با کشتی معمولا ۲۰ تا ۳۰ روز زمان می‌برد.

حمل دریایی از چین به دبی

روش های حمل بار از دبی به ایران

بعد از اینکه محموله شما از چین وارد دبی شد، لازم است که برای انتقال به ایران آماده شود. اگر محموله شما نیاز به خدمات انبارداری داشته باشد، می‌توانید از خدمات انبارداری در دبی شرکت بازرگانی Irdelivery استفاده کنید.

روش‌های حمل بار از دبی به ایران دقیقا مشابه گزینه‌های انتقال از چین به دبی هستند. شما می‌توانید محموله خود را با هواپیما یا کشتی به ایران انتقال دهید.

البته همانطور که قبلا اشاره کردیم، هدف نهایی حمل بار از چین به دبی، انتقال بار با لنج به ایران است. پس در نتیجه مرسوم‌ترین روش انتقال بار به ایران همان لنج است.

شما می‌توانید به راحتی از طریق شرکت‌های بازرگانی و حمل و نقل بین المللی مانند شرکت بازرگانی Irdelivery، بار خود را با لنج از دبی به ایران منتقل کنید.

آدرس وب سایت : https://irdelivery.com

برای اطلاع از تمامی خدمات شرکت بازرگانی Irdelivery، لطفا عبارت "شرکت بازرگانی Irdelivery" را در گوگل جستجو نمایید!

کد خبر: ۱۹۰٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha