۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۹۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر در سال جاری
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۹۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر در سال جاری

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۹۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده در حاشیه نشست مسئولان استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دولت سیزدهم در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و جلب رضایت خاطر مردم مهم‌ترین اولویت است.

وی افزود: طرح جهش تولید مسکن از طرح‌هایی است که با استقبال مردم مواجه شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد خانه‌دار شدن همه جوانان در استان بوشهر باشیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: طرح‌ها و پروژه‌های ارزشمندی در سال جاری در استان بوشهر کلنگ‌زنی و یا افتتاح شده‌اند که مهم‌ترین‌ اولویت در افتتاح طرح‌ها، خواسته‌های مردم و نیازهای جامعه است.

محمدی زاده تصریح کرد: در حوزه آب‌رسانی بویژه طرح‌های آب‌شیرین‌کن و همچنین سدسازی، اقدامات موثری صورت گرفته که این پروژه‌ها تداوم خواهد داشت.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های اقتصادی و تولیدی و جذب سرمایه‌گذاران با کیفیت نیز از برنامه‌های ارزشمندی است که محقق شده است.

استاندار بوشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۹۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در سال جاری بیش از ۱۸۵ طرح اقتصادی و عمرانی، کلنگ‌زنی و ۷۰۵ طرح نیز افتتاح شده که تکمیل طرح‌های در دست اجرا، گامی در توسعه و پیشرفت استان است.

محمدی زاده افزود: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور است و باید دستاوردهای ارزشمند دولت و نظام اسلامی را بیان کنیم.

کد خبر: ۱۹۰٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha