۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
راهنمای معامله ارز دیجیتال استپن

راهنمای معامله ارز دیجیتال استپن

اکنون که تقریبا یک سال از راه‌اندازی استپن می‌گذرد، شاهد دانلود بیش از یک میلیون این برنامه از گوگل‌پلی و همچنین بیش از ۶۵۰،۰۰۰ هزار کاربر در توییتر این پلتفرم هستیم.

GMT چیست؟

GMT ارز بومی شبکه استپن است که در سال ۲۰۲۱ به بازار کریپتو معرفی شد. ارز این پلتفرم جذاب و منحصربه‌فرد با هدفی متفاوت وارد میدان شد و آن چیزی نبود جز ورود میلیون‌ها کاربر به عصر Web3 برای داشتن سبک زندگی بهتر. این پلتفرم توسط یک شرکت استرالیایی به نام فین تک توسعه یافته است. جری هوانگ (Jerry Huang) و یاون رانگ (Yawn Rong) بنیانگذاران استپن هستند که در پروژه سولانا نیز همکاری می‌کنند. این پروژه توسط جسیکا دوان (Jessica Duan) و رایان ترنر (Ryan Turner) هدایت می‌شود.

استپن تنها یک برنامه بهبود سبک زندگی نیست، بلکه یک بازی فوق‌العاده و ارز دیجیتال محبوب هم در دل آن جای دارد. لذا STEPEN تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که کاربران حرفه‌ای کریپتو و مخاطبان عادی را برای استفاده از این برنامه تشویق کند. شما به راحتی می‌توانید با نصب بازی استپن شروع به کسب درآمد کنید. علاوه بر این ارز GMT با محبوبیت زیادی که دارد توانست طی این مدت کوتاه رشد خوبی را تجربه کند. با توجه به این تفاسیر می‌توانید با سرمایه‌گذاری روی این پروژه درآمد خوبی را به دست آورید.

اکنون که تقریبا یک سال از راه‌اندازی استپن می‌گذرد، شاهد دانلود بیش از یک میلیون این برنامه از گوگل‌پلی و همچنین بیش از ۶۵۰،۰۰۰ هزار کاربر در توییتر این پلتفرم هستیم. افرادی که روی GMT سرمایه‌گذاری می‌کنند علاوه بر کسب سود چشمگیر به راحتی می‌توانند میزان TH اختصاص داده شده به توکن GMT را نیز تایید کنند. لازم به ذکر است که توکن‌های GMT از طریق قراردادهای زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس کوین صادر می‌شوند. لذا اگر می‌خواهید روی یک ارز آینده‌دار سرمایه‌گذاری کنید به شما خرید ارز دیجیتال استپن را پیشنهاد می‌کنیم. اما قبل از آن باید نحوه خرید استپن را به طور کامل یاد بگیرید.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال استپن در صرافی‌ های خارجی

ارز دیجیتال استپن از جمله ارزهای محبوب و شناخته شده دنیای کریپتو کارنسی است که اکثر صرافی‌ها از آن پشتیبانی می‌کنند. یکی از بهترین روش‌های خرید و فروش ارز GMT از صرافی‌های خارجی است. صرافی‌های خارجی انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. اما با توجه به تحریم کاربران ایرانی، باید صرافی‌هایی را برای معامله رمزارز استپن انتخاب نمایید که امنیت بالایی داشته و مشکلی با کاربران ایرانی نداشته باشند. به طور کلی صرافی‌های خارجی به دو دسته متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم‌بندی می‌شوند. در ادامه نحوه فروش استپن و نحوه خرید استپن در صرافی‌های خارجی را بررسی می‌کنیم.

راهنمای معامله ارز دیجیتال استپن

نحوه خرید و فروش GMT در صرافی‌ های غیر متمرکز

صرافی‌های غیرمتمرکز جزو صرافی‌های تقریبا جدید شناخته می‌شوند که امنیت بسیار زیادی دارند. در این صرافی‌ها معاملات به صورت همتابه‌همتا انجام می‌شود و نیاز نیست که هیچ واسطه‌ای بین معامله‌گران باشد. یعنی شما به‌طور مستقیم می‌توانید با معامله‌گران دیگر شروع به معامله کنید و خرید و فروش ارز استپن را انجام دهید. خرید استپن داخل این صرافی‌ها بر اساس داده‌هایی که خود شما انتخاب می‌کنید انجام می‌شود. از طرفی کارمزد معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکز بسیار پایین است.

بنابراین اگر قصد معامله ارز GMT در یک محیط امن و حرفه‌ای را دارید، صرافی‌های غیرمتمرکز گزینه مناسبی برای شما هستند. اما باید دقت داشته باشید که این نوع صرافی‌ها برای کاربران حرفه‌ای و مسلط به بازار مناسب است. از طرفی علی‌رغم امنیت بالا، ممکن است این صرافی‌ها ریسک زیادی را برای کاربران ایرانی به همراه داشته باشد. پس اگر ریسک‌پذیر هستید و توانایی لازم در تحلیل تکنیکال، فاندامنتال، پیش‌بینی قیمت و مدیریت سرمایه را دارید باید نحوه خرید استپن در این صرافی‌ها را یاد بگیرید.

برخی از صرافی‌های غیرمتمرکز

  • یونی سواپ

  • وان اینچ

  • Bsiq

  • Idex

نحوه خرید و فروش این ارز در صرافی‌ متمرکز

صرافی‌های متمرکز جزو متداول‌ترین صرافی‌های دنیا هستند که سهم بزرگی از کاربران دنیای کریپتو را به خود اختصاص داده‌اند. این صرافی‌ها به عنوان یک واسطه عمل می‌کنند و به معامله‌گران این امکان را می‌دهند که بتوانند در یک محیط امن شروع به معامله کنند. صرافی‌های متمرکز محبوبیت و تنوع زیادی داشته از این رو به‌راحتی می‌توانید خرید استپن یا فروش ارز استپن را داخل این صرافی‌ها انجام دهید.

نحوه خرید استپن و فروش آن در صرافی‌های متمرکز کاملا متفاوت است؛ چرا که معامله ارز استپن با روش‌های مختلف از جمله اسپات، فیوچرز، مارجین، ربات ترید و… انجام می‌شود. اگر قصد سرمایه‌گذاری معمولی را دارید می‌توانید از معاملات معمولی (اسپات) استفاده کنید. اما اگر جزو تریدرهای حرفه‌ای هستید، می‌توانید با معاملات اهرم‌دار درصد سودی که به‌دست می‌آورید را افزایش دهید.

خرید و فروش آنی ارز دیجیتال استپن

اولین و آسان‌ترین روش برای معامله ارز استپن در صرافی والکس، استفاده از خرید و فروش آنی ارز است. برای این کار کافی است از قسمت معامله‌ها روی گزینه خرید و فروش آنی کلیک کنید. سپس در کادر جستجو نام ارز استپن را وارد کنید تا جزئیات کامل ارز برای شما نمایش داده شود. نحوه خرید استپن به این صورت است که ابتدا باید میزان GMT مورد نیاز برای خرید را انتخاب کنید. سپس با کلیک روی گزینه خرید می‌توانید معامله خود را به پایان برسانید. برای فروش ارز استپن نیز کافی است مقداری ارزی که قصد فروش آن را دارید انتخاب نمایید و سپس با بررسی قیمت روی گزینه فروش کلیک کنید.

https://wallex.ir/blog/gmt-buy-sell/

کد خبر: ۱۹۰٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha