۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
دلار در حوالی کانال ۱۷ هزار تومانی/ تمام سکه ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر خبر داد

دلار در حوالی کانال ۱۷ هزار تومانی/ تمام سکه ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر از افزایش قیمت انواع سکه و طلا به دلیل نزدیک شدن نرخ دلار به کانال ۱۷ هزار تومان خبر داد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی با کاهش شش دلاری به ۱۷۰۰ رسید اما نرخ دلار در بازار آزاد با افزایش ۳۱۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۶ هزار و ۹۷۰  تومان رسید.

وی افزود: امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با نرخ شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که این رقم نسبت به روز قبل افزایش ۱۵۰ هزار تومانی نرخ سکه را نشان می دهد.

این فعال صنفی ادامه داد: قیمت تمام سکه طرح جدید نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل به هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: قیمت نیم سکه با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان. همچنین ربع سکه نیز نسبت به روز قبل ۳۰ هزار تومان گرانتر شده و به دو میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید.

کشتی آرای خاط نشان کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه گرمی همانند روز گذشته یک میلیون تومان است.

وی اظهار کرد: قیمت هر مثقال طلا دو میلیون و ۹۷۰ هزار تومان است که نسبت به روز قبل افزایش ۵۷ هزار تومانی را تجربه کرده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با نرخ ۶۸۶ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز قبل افزایش ۱۴ هزار تومانی را نشان می دهد.

کد خبر: ۱۹٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha