۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
عملیاتی‌سازی پروژه جدید گازرسانی در اردبیل| ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه تونل دوم حیران تزریق شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

عملیاتی‌سازی پروژه جدید گازرسانی در اردبیل| ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه تونل دوم حیران تزریق شد

اردبیل- عاملی، استاندار اردبیل گفت: در طول سه ماه آینده پروژه جدید گازرسانی استان عملیاتی می‌شود که در صدد هستیم با اقدامات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

سیدحامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه تونل دوم حیران از اعتبارات مصوب سفر استانی در دستور کار قرار گرفته و با توجه به این که در موضوع ترانزیت این پروژه جزو پروژه‌های مهم استان محسوب می‌شود و دارای منابع مالی مناسبی است بنابراین به دنبال رفع گره‌های ترافیکی با بهره‌برداری سریع‌تر از این پروژه هستیم.

وی بیان کرد: اختصاص اعتبارات مورد نظر به این پروژه از مصوبات سفر رئیس‌جمهور ۴۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که بخشی نیز تا پایان آذرماه تزریق خواهد و با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده در راستای به نتیجه و بهره‌برداری رساندن این پروژه درصدد هستیم تا خردادماه سال آینده مشکلات ترافیکی مردم را به حداقل برسانیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: بازگشایی کل مسیر تونل به اتمام رسیده و امیدواریم با منابع تخصیص یافته در راستای تامین بخشی از اعتبارات پروژه به تمامی اهداف خود در راستای بهره‌برداری به موقع از پروژه‌ها باشیم که این موضوع در حال حاضر جزو اولویت اساسی است و درصدد هستیم شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

عاملی در ادامه ضمن اشاره به چالش‌های پیک مصرف گاز نیز تصریح کرد: با توجه به این که قطعی گاز سبب ایجاد چالش‌های اجتماعی می‌شود بنابراین آسیب‌های جدی به محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای مد نظر است که باید در این زمینه تمهیدات لازم برای رفع مشکلات موجود مبنای کار باشد.

وی افزود: انجام عملیات گازرسانی با انجام اقدامات اساسی و مصوبات سفر رئیس‌جمهور در دستور کار است و سناریوهای مختلف برای پایدارسازی گاز استان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

استاندار اردبیل ادامه داد: در طول سه ماه آینده پروژه جدید گازرسانی عملیاتی می‌شود که درصدد هستیم با اقدامات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

کد خبر: ۱۹۰٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha