فیبرنوری زیرساخت توسعه در دهه های آینده است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

فیبرنوری زیرساخت توسعه در دهه های آینده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با استاندار فارس با اشاره به اهمیت پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارها، از وی خواست تمام ظرفیت این استان را برای اجرای این پروژه به کار گیرد.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دیدار با محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها به عنوان بستر رشد کشور در آینده اشاره کرد و گفت: منابع اجرای این پروژه تامین شده است و تمام ظرفیت های موجود را برای اجرای این پروژه به کار گرفته ایم.

وی با اشاره به مصوبه دولت برای همکاری دستگاه ها و نهادهای عمومی برای اجرای این پروژه، افزود: همکاری شهرداری ها و فرمانداری ها در سراسر کشور برای اجرای این پروژه بسیار مهم و ضروری است.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه این پروژه یک پروژه ملی و راهبردی است، از استاندار فارس خواست که تلاش کند تمام ظرفیت های دستگاه های استانی را برای اجرای این پروژه به کار گیرد.
زارع پور تاکید کرد: باید به این پروژه در استان ها به عنوان یک پروژه ملی و زیرساختی پرداخته شود و از نگاه اقتصادی صرف به آن پرهیز شود.

وی در مورد پوشش ارتباطات در مسیر عشایر استان فارس نیز با اشاره اولویت روستاهای فاقد ارتباطات، افزود: بعد از اجرای پروژه های توسعه ارتباطات در روستاها امیدواریم بتوانیم ارتباطات نقاط گردشگری و عشایری را نیز در برنامه قرار دهیم.

استاندار فارس نیز در این دیدار به آمار بالای عشایر این استان و نبود ارتباطات در مسیر تردد آنان و برخی از مشکلات ارتباطی این استان اشاره کرد.

کد خبر: ۱۹۰٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha