۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
برخی مدیران قزوین بله قربان‌گو هستند| انعکاس آمارهای نادرست به تهران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

برخی مدیران قزوین بله قربان‌گو هستند| انعکاس آمارهای نادرست به تهران

قزوین- سیاهکلی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: برخی مدیران این استان برای بالادستی‌هایشان در تهران کار می‌کنند و صرفاً به بله قربان گویی می‌پردازند.

لطف‌الله سیاهکلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سال‌ها است ادارات استان قزوین مقام اول را در کشور می‌آورند، اظهار داشت: این مقام‌ها به مفت هم نمی‌ارزد و اعتقاد داریم که هر اداره‌ای که از تهران نمره خوب بگیرد، بدترین اداره است؛ چون مدیر چنین اداره‌ای برای مدیر بالادستی خود در تهران کار کرده و مدام به او بله قربان گفته است.

وی اضافه کرد: مدیری که از تهران نمره خوب بگیرد، مدیر نیست و به درد استان قزوین نمی‌خورد. متأسفانه استان قزوین جزو استان‌هایی است که مدیران آن بیشترین درجه مقبولیت را از تهران می‌گیرند و به همین خاطر دمار از روزگار استان قزوین هم از همین بابت درآمده و استان ما جزو عقب‌مانده‌ترین استان‌ها در حوزه‌هایی مانند جذب بودجه است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: چنین مدیرانی وقتی مسئول بالادستی آنها در تهران به آنها می‌گوید بودجه استان فلان مقدار است، به سرعت قبول می‌کنند، چون اگر مخالفت کنند، نمره آنها نزد مدیر تهرانیشان کم می‌شود. بنابراین تجربه ثابت کرده مدیری که از تهران نمره قبولی بگیرد، مدیر نیست؛ چون تابع دستورات تهران است و به درد استان قزوین نمی‌خورد. تاکنون هم مدیران ما بیشترین تشویقی‌ها را از تهران گرفتند که هیچ خاصیتی برای ما نداشته است.

سیاهکلی با بیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل استان ما این است که مدیران گذشته آمارهای نادرست به وزارت‌خانه‌ها دادند، گفت: امروز وقتی در تهران می‌گوییم، استان قزوین این‌قدر منطقه محروم دارد، به ما می‌خندند و می‌گویند استان قزوین مگر منطقه محروم دارد؟ مدیران وزرات‌خانه‌ها یا سازمان برنامه و بودجه‌ حرف ما را درباره محرومیت‌های استان قزوین باور نمی‌کنند، چرا که برخی مدیران آمارهای عجیب و غریب به تهران دادند و فضای استان قزوین را گل و بلبل نشان دادند.

وی ادمه داد: مدیران تهرانی هم از خدا می‌خواهند که ما این‌گونه آمار بدهیم و نتیجه این می‌شود که سهم ما از بودجه راهی سایر استان‌ها می‌شود و ما از دریافت بودجه‌هایی که حق مردم استان قزوین است، محروم می‌مانیم.

کد خبر: ۱۹۰٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha