۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
رتبه ۱۴ بین المللی برای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
مدیرعامل کشتیرانی ایران اعلام کرد

رتبه ۱۴ بین المللی برای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

مدیرعامل کشتیرانی ایران گفت: بخش کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در حوزه بین المللی رتبه ۱۴ ام بین بزرگترین کشتیرانی های دنیا کسب کرده و ظرفیت ما ۵میلیون تن با ۱۴۰فروند شناور است.

به گزارش بازار، محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل کشتیرانی ایران با اشاره به اینکه رتبه ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در حوزه بین الملل گفت:سال گذشته ما رکورد تاریخی حمل کالا را در کشتیرانی جمهوری اسلامی را شکستیم و برنامه ریزی کردیم تا ۵سال آینده این ظرفیت را افزایش دهیم و ۳۶درصد حمل و نقل کشور را عهده دار شویم.

وی افزود: در کریدور شمال به جنوب نگاهی داریم از چین تا هند و روسیه تداوم خواهد داشت و دفاتر ما در اقصی نقاط دنیا مستقر شدند. ما در ۶ماه ابتدای سال جاری ۱۰ درصد حمل کالاهایمان ترانزیت بود و از شرق هندوستان و به روسیه و کشورهای آسیانه میانه حمل شده است.

مدرس خیابانی با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه سواحل مکران گفت:کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در منطقه چابهار خط منظمی را آماده کرده است که از هند تا چابهار خطوط منظم دریایی را برقرارمی کند و مستلزم این هست که خط ریلی چابهار به زاهدان فعال شود.

کد خبر: ۱۹۰٬۲۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha