۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
منتظر افزایش قیمت بیت کوین به ۲۰۰ هزار دلار باشید| ریزش فعلی بازار موضوع جدیدی نیست
توماس لی:

منتظر افزایش قیمت بیت کوین به ۲۰۰ هزار دلار باشید| ریزش فعلی بازار موضوع جدیدی نیست

«توماس لی» تحلیلگر ارشد وال استریت ژورنال و از بنیانگذاران شرکت مشاوره مالی «فانداسترات» طی گفتگویی گفت که به اعتقاد وی، بازار رمزارها علیرغم ریزش سنگین در سال جاری، مجددا به اوج خود باز خواهد گشت.

به گزارش بازار، «توماس لی» تحلیلگر ارشد وال استریت ژورنال و از بنیانگذاران شرکت مشاوره مالی «فانداسترات» طی گفتگویی گفت که به اعتقاد وی، بازار رمزارها علیرغم ریزش سنگین در سال جاری، مجددا به دوران اوج خود باز خواهد گشت.

بر اساس این گزارش، لی که این سخنان را در گفتگو با شبکه CNBC مطرح می کرد، با تاکید بر اینکه بازار خرسی حاکم بر بازار مساله جدیدی نبوده، به وقایع مشابه با شرایط فعلی در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد که نشان دهنده یک ریزش شدید پس از بازار گاوی سال ۲۰۱۷ بوده و بازار رمزارزها طی چند ماه، بیش از ۷۰ درصد از ارزش خود را از دست داد.

توماس لی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود سعی کرد به سرمایه گذاران در صنعت کریپتو که ضررهای سنگینی را در سال جاری متحمل شدند روحیه بدهد و تاکید کرد: هیچ کس در بازار سال ۲۰۲۲ از این بازار سود نکرده است. اما این موضوع متفاوت از وقایع سال ۲۰۱۸ نیست. اگر نگاهی به گذشته بیندازیم، در زمستان بازار سال ۲۰۱۸، قیمت بیت کوین از ۱۷ هزار دلار به ۱۲۰۰ دلار کاهش یافته که البته در طول این مدت، بهترین پروژه های رمزارزی متولد شدند.

لی با اشاره به وقایع ناگوار رخ داده در سال جاری برای بازار رمزارزها مانند فروپاشی پروژه های بزرگی چون ترا یا صرافی FTX، آنها را یکی از دلایل اصلی و مهم ریزش بازار در سال جاری دانست.

منتظر بیت کوین ۲۰۰ هزار دلاری باشید!

تام لی همچنین در ادامه سخنان خود تاکید کرد که به محض توقف سیاست افزایش نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو آمریکا و همچنین برقراری ثبات نسبی در محیط بین الملل، بازار ارزهای دیجیتال رشد خواهند کرد که در این صورت، باید منتظر افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۰۰ هزار دلار باشیم.

کد خبر: ۱۹۰٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha