۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
شناسایی ساختمان‌ها و سازه‌های مشکل‌دار در استان بوشهر| سالن اصلی سینما بهمن تا بررسی دقیق تعطیل است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

شناسایی ساختمان‌ها و سازه‌های مشکل‌دار در استان بوشهر| سالن اصلی سینما بهمن تا بررسی دقیق تعطیل است

بوشهر- دهقان مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر از شناسایی ساختمان‌ها و سازه‌های مشکل‌دار در استان بوشهر خبر داد و گفت: سالن اصلی سینما بهمن تا بررسی دقیق تعطیل است.

کورش دهقان در حاشیه بازدید از سالن سینما بهمن بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پس از حادثه متروپل آبادان، دستورالعمل ساخت و ساز بویژه در ساختمان‌های بلندمرتبه با دقت و حساسیت بیشتری مواجه و بخشنامه‌ای توسط وزیر کشور به سراسر استان‌های کشور ابلاغ شد.

وی از شناسایی ساختمان‌های مشکل‌دار در استان بوشهر خبر داد و افزود: شناسایی این سازه‌ها و مرتفع کردن دغدغه‌های لازم از مواردی است که مورد تاکید مدیریت استان بوشهر قرار دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: بعضی از ساختمان‌ها با مقاوم‌ سازی به استحکام لازم و استاندارد می‌رسند و بعضی ساختمان‌ها از لحاظ فنی، شرایط مقاوم‌سازی را ندارند که باید بازسازی شوند.

دهقان در ارتباط با وضعیت سینما بهمن بوشهر تصریح کرد: ساختمان سینما بهمن بوشهر از سازه‌های قدیمی استان است که با وجود اقدامات مقاوم‌سازی صورت گرفته، سالن شماره یک این سینما، شرایط فنی لازم را ندارد و نیازمند بررسی و کارشناسی بیشتری است.

وی اضافه کرد: با وجود نیازی که مردم استان بوشهر به استفاده از سینما دارند، لکن ایمنی مردم از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است و باید حساسیت لازم را داشته باشیم.

مدیر کل بحران استانداری بوشهر گفت: در ارتباط با سالن شماره ۲ و ۳ سینما بهمن نیز باید بازدید و بررسی کارشناسی صورت بگیرد که آیا مورد استفاده عموم قرار بگیرد یا اینکه دچار مشکل است.

دهقان یادآور شد: شورای فنی استان، سازمان نظام مهندسی و سایر دستگاه‌های ذیربط باید بررسی همه جانبه و کارشناسی انجام دهند تا مردم بدون دغدغه بتوانند از سینما و سایر امکانات سالن بهره ببرند.

کد خبر: ۱۹۰٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha