۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
راه اندازی کارخانه تولید کاغذ سنگی در چرداول ایلام با ۲۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری
استاندار ایلام خبر داد؛

راه اندازی کارخانه تولید کاغذ سنگی در چرداول ایلام با ۲۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری

ایلام- استاندار ایلام از راه اندازی کارخانه تولید کاغذ سنگی در چرداول با ۲۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خبر داد و گفت: این سرمایه گذاری توسط شستا انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن بهرام نیا صبح شنبه در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی در استانداری ایلام اظهار کرد: خرسند هستیم که در این جلسه حضور یافتیم چراکه تولید و اشتغال استان روی پاشنه سرمایه گذاران می چرخد و گرم شدن دودکش کارخانجات توسط تولید کنندگان انجام می گیرد.

وی تاکید کرد: مشکلات حوزه تولید به جدیت پیگیری می شود و در این راستا حوزه اقتصادی استان پای کار است.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشی گرفتن ایلام از تعهد اشتغال و کسب رتبه نخست اشتغال در سامانه رصد کشور، عنوان کرد: مرجع رسمی ثبت اشتغال در هر استان، وزارت کار، تعاون، رفاه اجتماعی و شورای عالی اشتغال است.

بهرام نیا با بیان اینکه رونق اقتصادی و اشتغالزایی در استان ایجاد شده است، گفت: تعهد اشتغال استان هفت هزار بوده اما تاکنون ۱۲ هزار شغل در سال جدید در استان به ثبت رسیده است که از مصادیق آن پیشی گرفتن ایلام از تعهد اشتغال و ثبت اشتغال بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر تنها در دو مجموعه ان جی ال و پتروشیمی دهلران است‌.

وی به سرمایه گذاری شرکت های بزرگ در ایلام نیز اشاره کرد و گفت: شرکت شستا برای تولید کاغذ سنگی در چرداول با ۲۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و شرکت غشاگر گستر با ۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری نمونه ای از رونق سرمایه گذاری و اشتغال در ایلام است.

استاندار ایلام در ادامه بر لزوم بکارگیری نیروی بومی در شرکت های نفت و گاز استان اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه ای بین استانداری، فنی و حرفه ای و وزارت نفت برای آموزش کارآموزان بومی و تخصصی حوزه نفت و گاز منعقد شده است که این کارآموزان پس از فراگیری دانش تخصصی حوزه نفت و گاز در این حوزه فعالیت می کنند.

کد خبر: ۱۹۰٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha