۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
تورم، افزایش صد درصدی حقوق کاگران را هم بی اثر می کند| امسال ثبات اقتصادی حاصل نشد
رئیس فراکسیون کارگری مجلس در گفتگو با بازار:

تورم، افزایش صد درصدی حقوق کاگران را هم بی اثر می کند| امسال ثبات اقتصادی حاصل نشد

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: مزدبگیران در کشور بیشترین خسارت را در زمینه های معیشتی به خود می بینند.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به حمایت از معیشت کارگران در کشور بیان کرد: به اعتقاد بنده حقوق کارگران به نسبت کاری که انجام می دهند، خیلی کم است.

وی با بیان اینکه هر فعالیتی در کشور رخ می دهد مرهون فعالیت کارگران است، بیان کرد: بارها و بارها پیشنهاداتی در زمینه ارائه بسته های حمایتی و کالایی به کارگران به رئیس مجلس و رئیس جمهور داشته ایم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حداقل امور در این بخش این است که یارانه کالاهای اساسی به قشر کارگری پرداخت شود.

رئیس فراکسیون کارگری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پاسخ دولت در این بخش این است که چون در کشور ارز یارانه ای نداریم بنابراین تفاوتی در کالای اساسی نداریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته دولت اعتقاد دارد که کارگران جزو قشری هستند که اکثریت آنها یارانه کالای اساسی را دریافت می کنند.

رئیس فراکسیون کارگری در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به اعتقاد بنده مزدبگیران در کشور بیشترین خسارت را در زمینه های معیشتی به خود می بینند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نخستین اولویت دولت این است که تورم در کشور را کنترل کند، بیان کرد: تیم اقتصادی دولت در زمینه مهار تورم باید فعالانه برخورد کند و اگر تورم رها شود، مشکلات زیاد خواهد شد.

رئیس فراکسیون کارگری در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر حقوق کارگران ۱۰۰ درصد هم افزایش پیدا کند اما تورم برطرف نشود، مشکلات همچنان پابرجاست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشور تا به ثبات اقتصادی نرسد به هیچ وجه نمی توان کاری کرد، متاسفانه امسال به ثبات اقتصادی دست پیدا نکردیم و به دنبال این هستیم که ثباتی در نرخ ارز پیدا کنیم.

کد خبر: ۱۹۰٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha