۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
۹ اسکله جدید در بنادر مسافری ایجاد می‌شود
معاون وزیر راه و شهرسازی:

۹ اسکله جدید در بنادر مسافری ایجاد می‌شود

صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دریانوردی بر تداوم حرکت آن سازمان برای تحقق سیاست‌های دولت سیزدهم و توسعه اقتصاد دریامحور تاکید کرد: برای بنادر کوچک تا دهه فجر امسال خبرهایی خوبی خواهیم داشت.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی‌اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، در حاشیه بازدید معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از بنادر هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در اجرای سیاست‌های دولت و توسعه اقتصاد دریامحور و استفاده از ظرفیت‌های مناسب در حوزه دریایی برای تجارت خارجی و ارتباطات اقتصادی با کشورهای همسایه اقدام کرده است و در ابعاد بین‌المللی نیز، این کار با جدیت در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: نگاه مردمی دولت به طرح‌هایی که می‌تواند توسعه اقتصاد محلی، اقتصاد شهرهای ساحلی و حتی اقتصاد برخی از استان‌هایی که پسکرانه استان‌های ساحلی هستند را فراهم کند، نیز در دست اجرا است و برای بنادر کوچک تا دهه فجر امسال خبرهایی خوبی خواهیم داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص در بنادر شرق استان نیز گفت: ظرفیت‌هایی جدیدی که در دولت سیزدهم چه در حوزه دریا و بندری صورت می‌گیرد، تحولات بزرگی ایجاد خواهد کرد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، صفایی توضیح داد: در حوزه بنادر مسافری نیز پروژه‌هایی شروع شده و ۹ اسکله‌ جدید در بنادر مسافری ایجاد خواهد شد و سازمان بنادر این آمادگی را دارد که با تایید رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، نیروهای متخصص بومی در صنعت حمل و نقل دریایی کشور جذب و بکارگیری کند.

کد خبر: ۱۸۹٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha