۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
ویژگی های یک نرم افزار سازمانی کارآمد چیست؟

ویژگی های یک نرم افزار سازمانی کارآمد چیست؟

بسیاری از کسب و کارها نمی‌دانند شرکت‌شان برای رشد و توسعه از نظر محصولات نرم‌افزای و برنامه‌های کاربردی به چه چیزی نیاز دارد؟

به گزارش بازار، بسیاری از کسب و کارها نمی‌دانند شرکت‌شان برای رشد و توسعه از نظر محصولات نرم‌افزای و برنامه‌های کاربردی به چه چیزی نیاز دارد؟ نرم‌افزارهای سازمانی به منظور مدیریت منابع انسانی، اداره حقوق و دستمزد پرسنل، ارائه خدمات مشتری به بهترین شکل، برنامه‌ریزی منابع سازمانی، مدیریت زنجیره تامین و ... کاربرد دارد. اما ویژگی‌های یک نرم‌افزار سازمانی کارآمد چیست؟ نرم افزار همکاران سیستم و نرم افزار سپیدار سیستم از جمله این پلتفرم‌هاست که برای هر کسب و کاری پیشنهاد می‌شود. در ادامه شما را بیشتر با ویژگی‌های این نرم‌افزار سازمانی آشنا می‌کنیم.

مدیریت اطلاعات مشتری

اولین و شاید مهم‌ترین ویژگی یک نرم افزار سازمانی کارا و موثر، تامین بخش بزرگی از خواسته‌های مشتریان است که هر تجارتی به آن نیاز دارد. نرم افزار همکاران سیستم از جمله پلتفرم‌هایی است که با ایجاد یک شبکه عظیم می‌تواند به شما در جمع‌آوری داده‌های لازم برای هر مشتری کمک کند. 

ممکن است کسب و کار شما هزاران کاربر و مشتری داشته باشد که تنها با کمک یک نرم‌افزار (با رابط کاربری ساده) می‌توانید نیازهای آن‌ها را مدیریت کنید. این یک راه موثر برای دسته‌بندی تمام اطلاعات لازم، برنامه‌ریزی تصمیمات بعدی شرکت در مورد استراتژی بازاریابی است که از طریق مدیریت اطلاعات مشتری در این پلتفرم بدست می‌آید.

احراز هویت با ورود به سیستم

امنیت اطلاعات کاربران و احراز هویت از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک نرم افزار سازمانی کارآمد مانند نرم افزار همکاران سیستم است. اگر کاربر مجبور باشد برای ورود به پلتفرم سازمانی تمامی اطلاعات شخصی خود را وارد کند، مطمئنا ناامید می‌شود و دیگر تمایلی به استفاده از خدمات شما را نخواهد داشت.

براساس آمارهای جهانی پیش‌بینی می‌شود که بازارهای جهانی امنیت اطلاعات در سال ۲۰۲۲ به ۱۷۰ میلیارد دلار افزایش یابد که از اهمیت این موضوع حکایت دارد. در ایران نیز شرکت‌هایی که در زمینه طراحی نرم‌افزارهای سازمانی فعالیت دارند، بخشی از هزینه‌ها را به امنیت اختصاص می‌دهند. ادغام چندین حساب به بهترین احراز هویت امن نیاز دارد. سطح اولیه امنیت با احراز هویت چند عاملی شروع می‌شود که در آن کاربر باید فاکتورهای بیشتری را برای تأیید هویت خود ارائه دهد.

رمزگذاری یک راهکار کاربردی دیگر برای ایمن کردن اطلاعات کاربران در چنین سیستم‌هایی است. با توجه به اینکه ایجاد فضای امن برای جلوگیری از افشا اطلاعات کاربران اهمیت زیادی دارد، نرم افزار سپیدار چنین ویژگی‌هایی را در خود برای کسب و کارها ارائه می‌دهد.

یکپارچه‌سازی داده‌های سازمانی

در حال حاضر ۶۷ درصد از کسب و کارها از جمع‌آوری داده‌ها برای فعال کردن تجزیه و تحلیل وب از پلتفرم‌های سازمانی استفاده می‌کنند که ۲۴ درصد از آن‌ها انتظار دارند این یکپارچه‌سازی طی ۱۲ ماه انجام شود.

برای مشاغلی که از برنامه‌های نرم‌افزاری سازمانی استفاده می‌کنند، یکپارچه‌سازی داده‌ها به شکل بهتری انجام می‌شود. یکی از دلایل آن، تمرکز کسب و کار بر روی توسعه برنامه‌های نرم‌افزاری سازمانی مانند نرم افزار همکاران سیستم، ادغام یکپارچه با همه برنامه‌های شخص ثالث و سایر برنامه‌های ضروری است که به موفقیت و رشد تجارت کمک زیادی می‌کند.

سیستم راهکاران ابری از جمله پلتفرم‌هایی است که به یکپارچه‌سازی داده‌های سازمانی کمک زیادی می‌کند. به همین دلیل می‌توانید از راهکاران برای مدیریت داده‌ها کمک بگیرید.

ویژگی های یک نرم افزار سازمانی کارآمد چیست؟

انعطاف پذیری نرم‌افزار

از جمله معیارهای مهم برای نمره دادن به یک نرم افزار سازمانی مانند نرم افزار همکاران سیستم، توجه به انعطاف پذیری آن است. زیرا هر پلتفرمی که این ویژگی را داشته باشد، می‌تواند بدون به خطر انداختن اطلاعات کاربران و ایجاد هزینه‌ بیشتر برای شرکت، توسعه یابد.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط Enterprise Strategy Group، ۶۶ درصد از شرکت‌ها طی مدت ۲ سال اکوسیستم فناوری اطلاعات خود را به شکل پیچیده‌تری تغییر می‌دهند که ۴۶ درصد آن ها به بهبود و توسعه زیرساخت شبکه نیاز پیدا می‌کنند. اما به جای تغییرات زیرساختی و پرهزینه با کمک ویژگی متناسب سازی یک نرم افزار حرفه ای می‌توان تغییرات را در نرم‌افزار بدون ریسک ایجاد کرد.

چند منظوره بودن نرم افزار

یک برنامه واحد باید ظرفیت پاسخگویی به انواع نیازها، برنامه‌ها و پیشنهادات را داشته باشد. یکی از دلایل اصلی انتخاب این پلتفرم‌ها در مشاغل مختلف، چندمنظوره بودن آنهاست. هر نرم‌افزاری که بتواند امکان ارائه خدمات متنوع را برای کسب و کار فراهم کند، محبوبیت بیشتری خواهد داشت. از سوی دیگر با وجود این ویژگی، مشکل انعطاف پذیری نرم افزار هم برطرف می‌شود و با تهیه نسخه پشتیبان، استفاده بهتری را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند.

به همراه داشتن برنامه‌های کاربردی مدیریت منابع انسانی

یکی از شرط‌های اصلی برای موفقیت هر کسب و کاری داشتن منابع انسانی ماهر است. بخشی از کارکرد نرم افزار سازمانی به مدیریت همه چیز از استخدام، برنامه حقوق و دستمزد، آماده سازی کارکنان، نظارت بر عملکرد، مدیریت حقوق و دستمزد و نظارت، آموزش کارکنان و تعامل با نرم افزار مدیریت منابع انسانی مربوط می‌شود.

سیستم‌های سازمانی باید بتوانند تمامی این موارد را برای شرکت فراهم کنند. همچنین یک نرم افزار کاربردی مناسب سازمانی باید دارای رابط کاربری آسان، یکپارچه‌سازی آسان، اتوماسیون گسترده گردش کار و مجموعه‌ای از گزارشات آماده برای استفاده کاربران باشد.

نرم افزار راهکاران همکاران سیستم و نرم افزار سپیدار از جمله سیستم‌هایی است که ضمن داشتن انتعطاف پذیری بالا با قابلیت استفاده چند منظوره می‌تواند در زمینه ارائه برنامه‌های کاربردی مدیریت منابع انسانی خدمات زیادی را در اختیار شرکت‌ها قرار دهد.

ویژگی های یک نرم افزار سازمانی کارآمد چیست؟

ارائه برنامه های کاربردی مدیریت ارتباط با مشتری

بهره‌وری بالا و مدیریت موثر زمان از ویژگی‌های کلیدی موفقیت یک شرکت است. سازمان‌ها تلاش زیادی برای پرورش روابط با مشتریان می‌کنند، در حالی‌که با کمک نرم افزار سازمانی کارآمد نیز می‌توانند به این هدف دست پیدا کنند. از این نرم‌افزارها می‌توانید برای ردیابی تمامی امتیازدهی به همراه سرنخ‌هایی از قبیل شماره تماس، آدرس ایمیل، وب‌سایت، نوع مشتری و داده‌های خریدار استفاده کنید.  همچنین گزارشات دقیقی را در مورد مشتریان در اختیارتان قرار می‌دهد.

یک نرم‌افزار سازمانی کارآمد مانند نرم افزار همکاران سیستم باید بتواند اطلاعات مهم را به شکل دقیق در اختیار مدیر کسب و کار قرار دهد.

حرف آخر

نرم‌افزار سازمانی از جمله پلتفرم‌های مورد نیاز برای هر کسب و کاری است که برای مدیریت داده‌ها، مدیریت منابع انسانی و ارتباط با مشتریان به آن نیاز دارید. در این مطلب تلاش کردیم ویژگی‌های مهم چنین پلتفرمی را برایتان ارائه دهیم.

شرکت نرم افزاری همکاران سیستم از جمله شرکت‌های مهم و فعال در زمینه ارائه نرم‌افزار سازمانی است که می‌توانید با تیم کارشناس این شرکت از طریق نمایندگی همکاران سیستم ارتباط برقرار کنید یا اینکه برای دریافت قیمت نرم افزار سپیدار یا نرم افزار راهکاران از طریق سایتwww.DorsaSoft.com  اقدام کنید.

کد خبر: ۱۸۹٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha