۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
نظام تولید و توزیع خودرو نیازمند اصلاح است
رئیس قوه قضائیه:

نظام تولید و توزیع خودرو نیازمند اصلاح است

آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن تقدیر از برنامه‌ها، تلاش‌ها و گزارش خوب این وزارتخانه، گفت: باید فرصت التهاب آفرینی از افراد سودجو و فرصت طلب در بازار مایحتاج عمومی گرفته شود.

به گزارش بازار به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به التهاب‌های ایجاد شده در نظام توزیع خودرو و افزایش غیر منطقی قیمت خودروهای تولید داخل افزود: با توجه به اختیارات اعطایی از سوی شورای عالی هماهنگی اقتصادی به وزارت صمت باید از سوی این وزارتخانه تدابیری اتخاذ شود که در ایام شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن به هیچ عنوان مشکل جدیدی برای مردم ایجاد نشود.

وی با تاکید بر لزوم اصلاح نظام تولید و توزیع خودرو افزود: نظام توزیع خودرو باید به گونه‌ای باشد که نیازمندان واقعی بتوانند به سهولت از خودروسازان خودروی مورد نیاز را تهیه کنند.

مشکلات شرکت هپکو در اسرع وقت مرتفع می ‌شود
براساس این گزارش، در این دیدار رضا رحمانی وزیر صمت ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بازار خودرو اظهارداشت: بنا داریم در حوزه تولید خودرو به گونه‌ای رفتار کنیم که مانعی فراروی تولید ایجاد نشود و تولیدات خودرویی به سهولت به دست مصرف کننده برسد.

رحمانی همچنین گزارشی از راه اندازی مجدد کارخانجات واگذار شده از سوی سازمان خصوصی سازی ارائه کرد و وعده داد، مشکلات مربوط به شرکت هپکو در اسرع وقت مرتفع شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شرایط خاص کشور در ایام شیوع بیماری کرونا، اعلام کرد در مورد تامین کالاهای اساسی مردم هیچ نگرانی وجود ندارد.

کد خبر: ۱۸٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha