۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
۱۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به استان اردبیل اختصاص یافت
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۱۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به استان اردبیل اختصاص یافت

اردبیل- نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در اختیار استان اردبیل قرار گرفته که باید برای گره‌گشایی این طرح‌ها صرف شود.

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال اجرای عملیات آسفالت ۷۰ کیلومتر از پروژه تعریص و چهاربانده‌سازی مسیر اردبیل - سرچم در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه آسفالت‌ریزی ۱۷۵ کیلومتر برای اجرای عملیات عریض و چهاربانده‌سازی مسیر اردبیل - سرچم در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: اختصاص اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های راهداری و راهسازی از اهم مواردی است که باید در این زمینه تمام تلاش خود را به کارگیریم تا پایان سال تحولات خوبی در این زمینه رقم بخورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه از جمله پروژه‌هایی است که درصدد هستیم تا حتما آن را به پایان برسانیم و با توجه به سنگینی پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه درصدد هستیم ۲۸ کیلومتر تونل و ۴.۲ کیلومتر پل در استان احداث کنیم که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت‌های اساسی و مهم مطرح است.

نیکزاد تصریح کرد: توجه به توسعه پروژه در شبکه ریلی کشور و جهانی جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه اقدامات اساسی برای تامین منابع مورد نیاز این پروژه محقق شده که به همین منظور اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه در نظر گرفته شده و بانک رفاه کارگران ۲ هزار میلیارد ریال به این پروژه اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: تاکنون ۷۰ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده و درصدد هستیم یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر به این پروژه تزریق شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در اختیار استان قرار گرفته که باید برای گره‌گشایی این طرح‌ها صرف شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یافته و شاهد مدیریت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در این زمینه باشیم که به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت در اعتبارات عمرانی با تنگناهای مالی مواجه است و در این زمینه با برخی محدودیت‌ها مواجه هستیم که این مسئله نیازمند اقدامات اساسی و قابل توجه است که باید نسبت به حل مشکلات موجود در این زمینه با جدیت ورود پیدا شود.

نیکزاد اظهار کرد: اهمیت به اتمام پروژه‌های مهم استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که درصدد هستیم شرایط مطلوبی را در این راستا فراهم کرده و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این راستا هستیم.

کد خبر: ۱۸۹٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha