درگاه قدیمی مجوزها به زودی از دسترس خارج می‌شود

درگاه قدیمی مجوزها به زودی از دسترس خارج می‌شود

مرکز ملی بهبود محیط کسب وکار با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نشانی اینترنتی قدیمی درگاه ملی مجوزها برای جلوگیری از اشتباهات احتمالی به زودی از دسترس خارج می‌شود.

به گزارش بازار، مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار اعلام کرد: به اطلاع عموم و به ویژه دستگاه‌های اجرایی می‌رساند، نشانی درگاه ملی مجوزهای کشور، mojavez.ir است و نشانی درگاه قدیمی مجوزها بنام g۴b.ir برای پیشگیری از اشتباهات احتمالی، بزودی از دسترس عموم خارج خواهد شد.

درگاه سابق مجوزها (g۴b.ir) در حال حاضر هیچ خدمتی ارائه نمی‌کند و فقط به دلیل اتصال سامانه قدیمی صدور پروانه‌های کسب و کار در معرض دید قرار دارد و از ۱۵ آذرماه با افتتاح سامانه جدید صدور پروانه‌های صنفی، سایت قدیمی (g۴b.ir) نیز از دسترس خارج خواهد شد تا متقاضیان دریافت مجوز دچار اشتباه نشوند.

لازم به ذکر است درگاه ملی مجوزهای کشور، به نشانی mojavez.ir از ابتدای سال جاری ارائه خدمات قانونی خود را آغاز و تا آخر آبان ماه حدود ۴۶۰ هزار درخواست مجوز بدون حضور و بدون کاغذ، ثبت کرده است. از میان این حجم ثبت نام، برای ۱۳۴ هزار نفر بصورت بدون حضور و بدون کاغذ، مجوز صادر شده است.

با اتصال چند دستگاه باقی مانده و افزودن خدمات استعلام و مشاوره، درگاه ملی مجوزهای کشور (mojavez.ir) بزودی با کارآمدی بیشتری خدمات به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را توسعه خواهد داد.

کد خبر: ۱۸۹٬۷۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha