۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
گردش مالی هفت هزار و ۸۵۰ میلیارد تومانی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان

گردش مالی هفت هزار و ۸۵۰ میلیارد تومانی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان

زاهدان- دبیر  شورای مسکن سیستان و بلوچستان،گفت: پیشرفت فیزیکی مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان گردش مالی بیش از هفت هزار و ۸۵۰ میلیارد تومانی را رقم زده است.

به گزارش بازار به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری اظهار داشت: هم اینک ۱۹ هزار و ۸۷۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی استان با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد در دست ساخت است که پیش بینی می شود تا پایان سالجاری حدود ۵ هزار واحد آن آماده بهره برداری شود.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان، گفت:پیشرفت فیزیکی مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان علاوه بر گردش مالی بیش از هفت هزار و ۸۵۰ میلیارد تومانی اشتغال حدود ۲۲ هزار نفر را به همراه داشته است.

اکبری با بیان اینکه توسعه افقی شهرها یکی از اقدامات مطلوب برای خانه‌دار شدن شهروندان است، افزود: به منظور برخورداری همه مردم از مزایای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با پیگیری های صورت گرفته در شهرهای کوچک در صورت وجود زمین امکان ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی وجود دارد.

وی تصریح کرد: همچنین برای افرادی که به صورت شخصی واحدی را می‌سازند و یا برای سازندگان حرفه ای این امکان فراهم شده است که با ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تقاضای تسهیلات خودمالکی داشته باشند.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان،با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰ هزار متقاضی در سراسر استان اقدام به واریز وجه در طرح نهضت ملی مسکن کرده اند،گفت: احداث مسکن برای ثبت‌ نام کنندگان نهضت ملی مسکن منوط به پرداخت آورده متقاضیان است. در واقع این طرح تقاضا محور است و هرچه تعداد بیشتری از متقاضیان آورده خود را پرداخت کرده باشند، تعداد واحد بیشتری احداث می‌شود.

کد خبر: ۱۸۹٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha