۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
ارسال ۶۹۰ هزار سیم کارت سرپرستان خانوار
مجری طرح ارسال سیم کارت شرکت پست اعلام کرد

ارسال ۶۹۰ هزار سیم کارت سرپرستان خانوار

مقصودی، مجری طرح ارسال سیم کارت شرکت پست گفت: از ابتدای این طرح ۸۵۰ هزار سیم کارت از ۳ اپراتور به شرکت پست تحویل شده است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، مجری طرح ارسال سیم کارت سرپرست خانوار شرکت ملی پست ایران گفت: از ابتدای این طرح ۸۵۰ هزار سیم کارت از ۳ اپراتور به شرکت پست تحویل شده و تا امروز ۶۹۰ هزار مرسوله معادل ۸۲ درصد میان سرپرستان خانوار توزیع شده و بقیه در حال توزیع است.

مهدی مقصودی درباره این که برخی سرپرستان خانوار پس از گذشت چند روز هنوز سیم کارت خود را دریافت نکرده اند، افزود: یکی از این علل اشکال در نشانی هاست و نشانی متقاضیان که در سایت اپراتورها درج کرده اند ناقص بوده است.

وی گفت: یکی دیگر از این علل،   حضور نداشتن سرپرستان خانوار در زمان حضور مأمور پست بوده است که ما در مواردی با وجودی که ۳ بار در نشانی حضور پیدا کرده ایم کسی برای دریافت حاضر نبوده است.

مجری طرح ارسال سیم کارت شرکت پست افزود: برای تحویل این سیم کارت‌ها باید کد ملی سرپرست خانوار دیده شود.

وی گفت: یکی از ۳ اپراتور ضابطه دیگری را برای ما تعریف کرده است مبنی بر این که حتماً مأمور پستی ما در زمان تحویل سیم کارت، کپی کارت ملی سرپرست خانوار را دریافت کند که برخی اوقات یا سرپرست خانوار برای تحویل حضور نداشته یا امکان تحویل کپی کارت ملی را نداشته است که به همین علت این سیم کارت‌ها به شرکت پست برگشته است و در باجه‌های معطله نگهداری می‌شود.

مقصودی گفت: البته یکی دیگر از علل تأخیر در ارسال سیم کارت‌ها می‌تواند شرایط سخت گذر بودن برخی روستاها نیز باشد، اما ارسال سیم کارت‌ها را در مقایسه با دیگر مرسوله‌ها در اولویت قرار داده ایم.

وی افزود: از زمان تحویل سیم کارت در پست، ۲۴ ساعت برای ارسال به تهران و مراکز استان ها، ۴۸ ساعت در مراکز شهرستان‌ها و ۳ تا ۷ روز برای ارسال به مناطق روستایی زمان نیاز است.

مجری طرح ارسال سیم کارت شرکت پست گفت: سرپرستان خانوار برای اطلاع از آخرین وضع سیم کارت خود می‌توانند به پرتال شرکت پست مراجعه و با وارد کردن کد ملی و نام اپراتور شماره ۲۰ رقمی مرسوله پستی خود را دریافت کنند تا ببینند کارت سوخت شان در باجه‌های معطله نگهداری می‌شود و در حال توزیع است.
آقای مقصودی افزود: بابت ارسال این سیم کارت‌ها هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و هزینه پستی آن را اپراتورها پرداخت کرده اند.

کد خبر: ۱۸٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha