۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
احتمال حرکت قیمت بیت کوین به بالای۱۷ هزار دلار| تعیین نقاط مهم مقاومت و حمایت
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال حرکت قیمت بیت کوین به بالای۱۷ هزار دلار| تعیین نقاط مهم مقاومت و حمایت

قیمت بیت کوین حدود ۱۶۱۷۵ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز ۳۳ میلیارد دلار بوده و احتمال حرکت قیمت به محدوده بالای ۱۷ هزار دلار وجود دارد.

به گزارش بازار، بازار رمزارزها بار دیگر شروع به حرکتی اگرچه ضعیف اما صعودی نمود. پس از وقایع ناگوار ناشی از فروپاشی صرافی FTX، بازار ارزهای دیجیتال همچنان به قدرت پیشین خود باز نگشته اند.

قیمت بیت کوین حدود ۱۶۱۷۵ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز ۳۳ میلیارد دلار است. بیت کوین همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲ درصد افزایش قیمت را ترجبه کرده است.

بر اساس اطلاعات درج شده در وب سایت CoinMarketCap ، بزرگترین رمزارز جهان در حال حاضر با ارزش بازار زنده ۳۱۰ میلیارد دلار در رتبه نخست بازار قرار دارد. مجموع عرضه بیت کوین ۲۱,۰۰۰,۰۰۰ توکن بوده و عرضه در گردش آن نیز ۱۹,۲۱۴,۴۳۷ است.

احتمال حرکت قیمت بیت کوین به بالای۱۷ هزار دلار| تعیین نقاط مهم مقاومت و حمایت

از نظر فنی، بیت کوین از یک خط روند نزولی در نقطه ۱۶۳۵۰ دلار عبور کرده و شکست صعودی قیمت، بیت کوین را در مسیر هدف ۱۷۰۰۰ دلار قرار می دهد.

در بازه زمانی ۴ ساعته، بیت کوین یک کندل صعودی تشکیل داده و همچنین الگوی مثلث نزولی را نقض کرده که نشان دهنده احتمال ادامه روند صعودی است.

از آنجایی که شاخص های RSI و MACD هر دو در محدوده خرید قرار دارند، می‌توان انتظار داشت که روند صعودی آغاز شده ادامه یابد. علاوه بر این، شکست سطح ۱۷۰۰۰ دلار می تواند قیمت بیت کوین را به سطح ۱۷۶۰۰ دلار برساند.

از جنبه نزولی، حمایت مهم و کلیدی بیت کوین روی ۱۶۰۰۰ دلار قرار داشته و شکسته شدن این سطح می تواند بیت کوین را به ۱۵۶۷۰ دلار کاهش دهد.

کد خبر: ۱۸۹٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha