۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
احتمال افزایش قیمت دوج کوین| آینده دوج به توئیتر و ماسک گره خورده است
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال افزایش قیمت دوج کوین| آینده دوج به توئیتر و ماسک گره خورده است

علیرغم عقب نشینی گسترده دوج کوین از قیمت های پیشین خود، پیش‌بینی قیمت این رمزارز اکنون مثبت بوده و به نظر می رسد مسیری نسبتا صعودی را در پیش دارد.

به گزارش بازار، علیرغم عقب نشینی گسترده دوج کوین از قیمت های پیشین خود، پیش‌بینی قیمت این رمزارز اکنون مثبت است؛ چراکه قیمت به بالای ۰.۰۷۲۰ دلار رسیده و اکنون در نقطه ۰.۰۸۱۰ دلار معامله می‌شود.

با این حال، خط روند نزولی و میانگین متحرک ۵۰ روزه همچنان مانع ادامه حرکت صعودی است.

تصمیم ایلان ماسک برای پرداخت ۴۴ میلیارد دلار برای خرید غول رسانه های اجتماعی توییتر یکی از بزرگترین شگفتی های سال بوده است. این خرید بحث‌های زیادی را برانگیخت، از قطع همکاری شرکت های بزرگ با توئیتر گرفته تا جا به جایی های گسترده در تیم مدیران ارشد این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک. این موصوعت، نگرانی هایی را در مورد آینده دوج کوین نیز ایجاد کرده است.

با اینحال، نمی توان از نقش توئیت ها یا سخنرانی های ماسک بر روی افزایش قیمت دوج کوین چشم پوشی کرد. به عنوان مثال، وی در طول سال ۲۰۲۱ به دوج کوین به عنوان "کریپتو مردمی" اشاره کرد که باعث شد ارزش این رمزارز تا ۴۰۰۰٪ افزایش یابد.

با این حال، قیمت دوج کوین همچنان به دلیل ابهامات شکل گرفته پیرامون آینده توئیتر و سیاست های ماسک همچنان تحت فشار است.

قیمت فعلی این رمزارز حدود ۰.۰۸۱ دلار بوده و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز ۶۰۵ میلیون دلار است.همچنین قیمت دوج کوین طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷.۵٪ افزایش یافته است. بر اساس اطلاعات درج شده در وب سایت CoinMarketCap، دوج کوین در حال حاضر با ارزش بازار زنده ۱۰ میلیارد دلار در رتبه ۹ بازار ارزهای دیجیتال جهان قرار دارد.

احتمال افزایش قیمت دوج کوین| آینده دوج به توئیتر و ماسک گره خورده است

در نمودار چهار ساعته جفت دوج کوین با مقاومت ۰.۰۸۳۲ دلار و حمایت نزدیک به ۰.۰۷۵ دلار و ۰.۰۷۱۰ دلار، یک الگوی مثلث نزولی تشکیل داده است. خط روند نزولی مثلث نزولی در حال گسترش مقاومت قوی در نقطه ۰.۰۸۳۲ دلار بوده و شکست صعودی در این سطح می تواند قیمت دوج کوین را تا ۰.۰۸۷۰ دلار افزایش دهد.

شکست بیشتر به محدوده بالای ۰.۰۸۷۰ دلار می تواند فرصت های خرید بیشتری را تا ۰.۰۹۱۰ دلار ایجاد نماید. با این حال، قبل از اینکه دوج کوین بتواند به صورت صعودی معامله شود، ابتدا باید از میانگین متحرک ۵۰ روزه در ۰.۰۸۳ دلار عبور کند.

کد خبر: ۱۸۹٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha