۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
بسیجیان صنعت نفت آماده گذر از گردنه‌های تحریم هستند
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت:

بسیجیان صنعت نفت آماده گذر از گردنه‌های تحریم هستند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت گفت: همه بسیجیان صنعت نفت آماده‌اند تا گردنه‌های سخت صنعت نفت در دوران تحریم را پا به پای رهبری و دولت همچون دوران دفاع مقدس طی کنند.

به گزارش بازار، مرتضی شاهمیرزایی ظهر امروز (سه‌شنبه، یکم آذرماه) در آیین صبحگاه مشترک بسیجیان صنعت نفت اظهار کرد: ما ملت یکپارچه ایران از همه اقوام زیر پرچم ولایت لبیک‌گوی مقام معظم رهبری هستیم.

وی افزود: ملت ایران همچون یدی واحد و دانه‌های زنجیر به یکدیگر پیوسته بوده و هیچ نیرویی نمی‌تواند این ملت را از هم جدا کند، امروز ما بسیجیان صنعت نفت به نمایندگی از کارکنان، مدیران و همه اقشار این صنعت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید میثاق می‌کنیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت اظهار کرد: امروز هرکسی در این کره خاکی دل در گرو انقلاب اسلامی ایران دارد یک نیروی بسیجی به‌شمار می‌آید و به‌طور حتم نیاز به عضویت رسمی در سازمان بسیج مستضعفان ندارد.

شاهمیرزایی با اشاره به اینکه وزیر نفت ایران وزیری مردمی و از جنس صنعت نفت است، گفت: همه بسیجیان صنعت نفت آماده‌اند تا گردنه‌های سخت صنعت نفت در دوران تحریم را پا به پای رهبری و دولت همچون دوران دفاع مقدس طی کنند تا این صنعت در مسیر سرمایه‌گذاری، بومی‌سازی، توسعه زنجیره ارزش در بخش‌های پایین‌دستی  و ... گام بردارد.

کد خبر: ۱۸۹٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha