۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
معامله بیش از ۱۰ میلیون تن انواع محصول در بازار فیزیکی بورس کالا
در آبان ماه امسال به ثبت رسید

معامله بیش از ۱۰ میلیون تن انواع محصول در بازار فیزیکی بورس کالا

آمار معاملات بورس کالا در آبان نشان می‌دهد که ۱۰ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۸۰۷ تن انواع کالا و ۲ هزار و ۴۱۶ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۷۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در بازار فیزیکی این بورس داد و ستد شد.

به گزارش بازار به نقل از بورس کالای ایران، در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی درآبان ماه امسال، یک میلیون و ۷۶۷ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

به این ترتیب در ماه گذشته و در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۵۲ هزار تن وکیوم باتوم، ۵۰۹ هزار و ۶۳۳ تن انواع قیر، ۳۹۴ هزار و ۹۱۴ تن انواع مواد پلیمری، ۲۰۳ هزار و ۱۰۰ تن لوب کات، ۱۳۹ هزار و ۲۰۸ تن مواد شیمیایی، ۳۶ هزار و ۵۷۵ تن گوگرد، ۲۶ هزار و ۴۳۲ تن روغن و هزار و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

تالار محصول‌های صنعتی و معدنی نیز میزبان معامله ۸ میلیون و ۳۲۲ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود.

به این ترتیب در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی ۵ میلیون و ۷۷۸ هزار تن سیمان، یک میلیون و ۴۶۲ هزار تن انواع فولاد، ۶۵۷ هزار تن سنگ آهن، ۳۳۸ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۳۵ هزار و ۶۱۰ تن آلومینیوم، ۴ هزار و ۷۴۰ تن روی، ۴۱ هزار و ۸۹۲ تن انواع مس، هزار تن کنسانتره مولیبدن، ۶۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۴۰ کیلوگرم شمش طلا معامله شد. همچنین در تالار خودروی بورس کالا ۲ هزار و ۴۱۶ دستگاه خودرو و در بازار فرعی نیز دادوستد ۷۱ هزار و ۷۷۹ تن انواع کالا و محصول به ثبت رسید.

کد خبر: ۱۸۹٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha