۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
این خوراکی رنگی سرمایه ی مرده ام را زنده کرد

این خوراکی رنگی سرمایه ی مرده ام را زنده کرد

با انتخاب اشتباه برای بیشتر سرمایه خود را از دست داده بودم تا اینکه یکی از دوستانم به من پیشنهاد داد تا در عرصه آبنبات سرمایه گذاری کنم.

با انتخاب اشتباه برای بیشتر سرمایه خود را از دست داده بودم تا اینکه یکی از دوستانم به من پیشنهاد داد تا در عرصه آبنبات سرمایه گذاری کنم. ابتدا مردد بودم اما بعد از کمی جست و جو متوجه شدم که این محصول بازار خوبی دارد پس شروع به سرمایه گذاری در این زمینه کردم. در ادامه با حوزه ی کاری بنده بیشتر آشنا خواهید شد.

آبنبات میوه ای

شایان ذکر است آبنبات میوه ای یکی از خوراکی های خوشمزه و شیرین که مورد علاقه بسیاری از کودکان و بزرگترها می باشد آبنبات چوبی است بسیاری از مردم به خاطر علاقه زیاد کودکان شان به این آبنبات آن را به صورت خانگی آماده می کنند این آبنبات طعم های مختلفی دارد مانند هندوانه ای یا شکلاتی و غیره شاید مسخره و خنده دار بنظر بیاید اما بسیاری از مردم برای اینکه سیگار را ترک کنند از آبنبات چوبی استفاده می کنند دلیل این کار می تواند این باشد که مکیدن آبنبات چوبی یا آبنبات جرقه ای و بیرون آوردن آن از دهان شباهتی به سیگارکشیدن و تقلید از آن دارد. بیان کردن این مسئله که برای اولین بار چه شخصی و در چه زمانی آبنبات چوبی را تولید کرد کمی طولانی و مشکل است.

آبنبات

اما یکی از رمان نویس های معروف در یکی از رمان هایش که در قرن نوزدهم نوشته شده اشاره ی کوتاهی به آبنبات کرده است او نوشته است که در آن زمان آبنبات های که خیلی سفت و شیرین بودن را در انتهای یک مداد قرار می دادند و می مکیدند در آن زمان که جنگ داخلی بوده این آبنبات های چوبی بسیار محبوب بوده است در کل می توان گفت که آبنبات های که سفت و سخت هستند و کش نمی آیند و یک چوب کوتاه دارند آن ها را به آبنبات چوبی می شناسند در اوایل که این آبنبات درست شد تنوع بسیاری در طعم و شکل نداشت اما امروزه همانطور که گفته شد طرح های بسیار زیاد و طعم های متنوعی را دارد.

با توجه به اینکه ایرانی ها به شب یلدا بسیار اهمیت می دهند و در این شب میوه و شیرینی و تنقلات آماده می کنند یکی از خوراکی های خوشمزه و شیرین که می تواند در این شب توجه کودکان و بزرگان را به خود جلب کند آبنبات چوبی شکل هندوانه ای است این آبنبات چوبی بخاطر شکل و طعم خاصی که دارد بسیار طرفدار دارد همچنین این آبنبات چوبی با شکلی که دارد می تواند زیبایی میز شما را چند برابر کند.

این خوراکی رنگی سرمایه ی مرده ام را زنده کرد

آبنبات شکر پنیر

برای درست کردن یک آبنبات چوبی هندوانه ای و آبنبات شکر پنیر احتیاج به یک قالب آبنبات به شکل برش هندوانه دارید ابتدا مقدار کمی گلوکز و شکر را با حدود نصف پیمانه آب خوب مخلوط کنید و در یک ظرف استیل بریزید روی حرارت قرار بدهید زمانی که جوش آمد و به درجه ١۵۵ رسید فورا از روی حرارت بردارید حالا مقداری اسانس هندوانه و رنگ خوراکی سبز را داخل آن بریزید حالا مواد آماده شده را فقط به صورت خیلی کم در پایین برش های مثلتی قالب بریزید و داخل آن یک در میان چوب قرار دهید یعنی برای همه برش ها چوب آبنبات قرار ندهید. زمانی که خشک شد از قالب خارج کرده برش های که چوب ندارند اطراف شان را مقداری با تفنگ حرارتی حرارت بدهید و به برش های که چوب ندارند بچسبانید حالا شما یک آبنبات چوبی خانگی هندوانه ای دارید.

این خوراکی رنگی سرمایه ی مرده ام را زنده کرد

کد خبر: ۱۸۹٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha