۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
توزیع ۲۴ هزار بسته کمک معیشتی درزنجان آغاز شد
دبیر ستاد اجرایی فرمان امام درزنجان:

توزیع ۲۴ هزار بسته کمک معیشتی درزنجان آغاز شد

زنجان-دبیر ستاد اجرایی فرمان امام درزنجان، گفت: توزیع ۲۴ هزار بسته کمک معیشتی توسط ستاد اجرایی امام در زنجان از امروز آغاز شد.

رحمان هادی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار، به اجرای  اولین مرحله رزمایش همدلی و مواسات توسط ستاد اجرایی فرمان امام راحل در استان زنجان اشاره کرد و گفت: اولین مرحله این طرح امروز توسط این ستاد آغاز شد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول بیش از یک میلیون بسته کمک معیشتی در سطح کشور پیش بینی شده است، اظهار کرد: سهم استان زنجان ۲۴ هزار بسته کمک معیشتی است و این اقلام توزیعی شامل مرغ، ماکارونی، شکر، رب و غیره در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان،  ارزش ریالی این بسته‌های کمک معیشتی را بیش از ۴۰۰ هزار تومان  اعلام کرد و گفت: این اقلام توسط گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و موسسات و هیئت‌های مذهبی توزیع می شود. 

هادی نژاد با بیان اینکه جامع اطلاعاتی نیازمندان در استان تهیه شده است، گفت: اطلاعات خانواده ها آبرومند یکپارچه شده تا بسته های کمک معیشتی به صورت عادلانه به دست همه نیازمندان برسد.

وی با بیان اینکه قبل از این رزمایش بیش از هفت هزار کمک معیشتی و بهداشتی توسط این ستاد  توزیع شده است، افزود: تاکنون بیش از ۵۰ هزار بسته توسط ستاد اجرایی فرمان امام در استان تولید و به دست نیازمندان واقعی و مراکز درمانی رسیده است. 

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان، افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان طی شش سال گذشته فعالیت خود را در بخش‌های تعمیر، ساخت مسکن، کمک هزینه  تحصیل، تامین جهیزیه نیازمندان آغاز به کار کرده است.

هادی نژاد تاکید کرد: ارزش ریالی این تعداد کمک معیشت در استان بیش ار هفت میلیارد تومان است. 

کد خبر: ۱۸٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha