۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
گزارش هیات هندی بازدید کننده از مراکز تولید کیوی طی روزهای آینده اعلام می‌شود
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

گزارش هیات هندی بازدید کننده از مراکز تولید کیوی طی روزهای آینده اعلام می‌شود

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: هیات هندی بازدیدهایی از مراکز تولید و صادرات کیوی داشته‌اند که مقرر شده نتیجه این بازدیدها طی روزهای اخیر اعلام شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، منصورعلی زارعی کیاپی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص موانع صادرات کیوی، گفت: باید زمینه صادرات کیوی به کشور هند غراهم شود و در نشست‌هایی با حضور مسئولینی از وزارت جهاد کشاورزی، وزارت امور خارجه و سایر نهادهای ذی‌ربط مسائل را بررسی کردیم.

نماینده مردم ساری و میان دو رورد با اشاره به اینکه مقرر شده بود که هیاتی از سوی کشور هند از مراکز تولید و صادرات کیوی بازدید کنند، ادامه داد: باید تسهیلاتی به منظور تامین سرمایه در گردش در اختیار خریداران و صادر کنندگان کیوی قرار بگیرد تا بتوانند محصولات را از باغداران خریداری نمایند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه یکی از مسائلی که طرف هندی بر روی آن تاکید دارد نصب کیو آر کد بر روی محصولات و نحوه بسته بندی است که حدود ۹۵ درصد از اقدامات انجام شده است، عنوان کرد: هیات هندی بازدیدهایی از مراکز تولید و صادرات کیوی داشته‌اند که مقرر شده است نتیجه این بازدیدها طی روزهای اخیر اعلام شود.

کد خبر: ۱۸۹٬۱۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha