۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
۱۰ ادکلن پرفروش اسمارت کالکشن

۱۰ ادکلن پرفروش اسمارت کالکشن

ادکلن اسمارت کالکشن با قیمت مناسب، ماندگاری بین ۶ تا ۸ ساعت، پراکندگی متناسب با نوع رایحه و بسته‌بندی شکیل بهترین گزینه برای استفاده روزانه و هدیه دادن.

بررسی قیمت ادکلن اسمارت کالکشن و معرفی پرفروش ها

آیا ۱۰ ادکلن پرفروش اسمارت کالکشن را می‌شناسید؟

قیمت ادکلن اسمارت کالکشن چقدر در انتخاب شما موثر است؟

برای محبوبیت یک برند عطر و ادکلن در بین مردم عوامل مختلفی باید دست در دست هم نهند به مهر، تا ادکلن مورد نظر مقبولِ طبعِ مردم صاحب نظر شود!

اسمارت کالکشن با بیش از ۵۰۰ رایحه از بهترین و مشهورترین عطرهای جهان و شعار کیفیت مطلوب و قیمت مناسب توانسته در بازارهای خاورمیانه و به ویژه در ایران جایگاه خوبی پیدا کند. البته مناسب بودن قیمت ادکلن اسمارت کالکشن یکی از مزایای این مجموعه‌ی بینظیر است. ماندگاری بین ۶ تا ۸ ساعت، پراکندگی متناسب با نوع رایحه و بسته‌بندی شکیل از دیگر حسن‌های این ادکلنهاست.

گرچه عطر اسمارت کالکشن روایح محبوب زیادی دارد و در حجم های مختلف ۱۵ و ۲۵ و ۳۰ میل بهترینها را ارائه داده است اما کالکشن ۱۰۰ میل آن منحصر به فرد و کامل است. تقریبا هر ادکلن معروفی را می‌شناسید در این مجموعه خواهید یافت. این مجموعه گزینه‌ی مناسبی برای خرید هدایای گروهی است. می‌توانید به عنوان سوغات و یا هدیه مناسبتی برای شاگردان یا همکاران خود تهیه کنید. هاکان مد به عنوان واردکننده مستقیم اسمارت کالکشن فروش خود را بر پایه‌ی بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت به صورت عمده و تک قرار داده است. بدیهی است قیمت ادکلن اسمارت کالکشن در خرید عمده کمتر از خرید تکی است.

راهنمای خرید عطر اسمارت کالکشن

خرید عطر و ادکلن هم مثل بسیاری از کالاهای دیگر نیاز به آگاهی و کسب اطلاعات مربوط به آن محصول دارد. خرید عطر اسمارت کالکشن معمولا به دو صورت است: یا مشتری از قبل با برند و کد محصولی که می‌خواهد بخرد، آشنایی دارد و آن را در سایت هاکان مد سرچ می‌کند و به صورت آنلاین خرید خود را انجام می‌دهد و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و ادکلن مطلوب خود را دریافت می‌کند. اما برخی از مشتری‌ها انتخاب از پیش تعیین شده‌ای ندارند و بیشتر از طریق بویایی در لحظه‌ی خرید، انتخاب می‌کنند. در این قسمت تبحر فروشنده مشخص می‌شود. فروشنده‌ی باتجربه و متخصص در زمینه عطر و ادکلن، با توجه به سن و ویژگی‌های ظاهری یا با پرسیدن چند سوال درباره علایق مشتری گروه بویایی مورد پسند او را حدس زده و به او ادکلن مناسب با روحیاتش را معرفی می‌کند. همکاران من در هاکان مد هم به صورت حضوری و هم اینترنتی از طریق پیام رسان سایت و یا واتساپ و همچنین تماس تلفنی در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی و دادن مشاوره در این زمینه هستند. در میان مجموعه‌ی گسترده اسمارت کالکشن برخی ادکلنها خاص هستند اما بعضی از آنها تقریبا مورد توجه اکثر مشتری‌ها واقع می‌شوند و کمتر کسی هست که بعد از بوییدن آن، در انتخابش شک کند. این دسته از ادکلنها بهترین گزینه برای هدیه هستند. می‌توانید تا حدود نود درصد مطمئن باشید که هدیه گیرنده از آن خوشش خواهد آمد. ۱۰ ادکلن پرفروش اسمارت کالکشن از بین این دسته انتخاب شده‌اند.

ادکلن اسمارت کالکشن ۲۹۱ لالیک مشکی ۱۰۰ میل

کد ۲۹۱ اسمارت کالکشن اختصاص به ادکنی دارد که محبوبیتش کاملا ثابت شده است. کمتر مرد جذابی را می‌شناسیم که حداقل یک بار تن به این بوی گس چوب سرو نسپرده باشد. کمی بوی چوب سوخته و جنگل‌های اسرارآمیز برای هر مردی خوشایند است مخصوصا برای مردان میانسال که پا به چهل سالگی گذاشته و می‌خواهند جذابیت خود را همچنان حفظ کنند. پس چه چیز بهتر از یک رایحه گرم و آرامشبخش و اندکی تلخ! ادکلن اسمارت کالکشن ۲۹۱ لالیک مشکی ۱۰۰ میل همان چیزی است که می‌خواهید. همان طور که می‌دانید رایحه‌ی این ادکلن مشابه لالیک انکر نویر است، عطری که قدرت نفوذ بالایی دارد و دلپذیری آن به غروب یک روز پاییزی شباهت دارد.

پرفروشهای ادکلن اسمارت کالکشن مردانه

ادکلن اسمارت کالکشن ۳۱۳ بلو د شنل ۱۰۰ میل

در استفاده از ادکلن اسمارت کالکشن ۳۱۳ بلو د شنل ۱۰۰ میل زیاده‌روی نکنید چرا که بوی چوبی قدرتمند این ادکلن نیاز به اسپری زیادی ندارد. نت‌های پایه‌ی این ادکلن از بخور، خس خس، سدر، چوب صندل، نعناع هندی، لبدانوم و مشک سفید تشکیل شده است. همان طور که می‌بینید انواع روایح چوبی باهم ترکیب شده‌اند و یک رایحه قوی ساخته‌اند. خنکی این ادکلن، آن را برای ورزشکاران محبوب کرده است. استفاده از این ادکلن مناسب برای مردان مستقل و خودساخته است. مردی که از قراردادها سرپیچی می‌کند. غیر منتظره و غیرقابل انکار و جسور است.

ادکلن اسمارت کالکشن ۴۴۶ ساواج دیور ۱۰۰ میل

اگر به دنبال یک ادکلن هستید که بوی آن به راحتی از لباستان نرود و مجبور نباشید مدام تمدید کنید. ادکلن اسمارت کالکشن ۴۴۶ ساواج دیور ۱۰۰ میل را امتحان کنید. بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر را احساس خواهید کرد. فلفل سیچوان با تندی و گرمای خوبش، انرژی زیادی را به شما و کسانی که در اطرافتان حضور دارند، منتقل می‌کند. نارنج که از خانواده‌ی مرکبات است، بوی شیرینی دارد و شادی و نشاط را با خودش به ارمغان می‌آورد. عنبر هم با عطر گرمش باعث گرم و تند شدن این ترکیب عجیب‌وغریب سه‌گانه می‌شود.

ادکلن اسمارت کالکشن ۳۰۶ لیدی میلیون ۱۰۰ میل

روایح گرم و شیرین اغلب در بین خانمها محبوبیت بیشتری دارند. روایح شیرین به آنها آرامش می‌دهد و اعتماد به نفس را بالا می‌برد. گاهی شیرینی با معطری گلها و گاهی با مواد خوراکی و گیاهان تند و تلخ ترکیب می‌شود در این صورت رایحه حس و حال متنفاوتی به خود می‌گیرد. ادکلن اسمارت کالکشن ۳۰۶ لیدی میلیون ۱۰۰ میل رایحه‌ای آبنباتی و شیرین دارد که تا حدی به تلخی نیز می‌زند. این ترکیب ادکلن لیدی میلیون را خاص و دوست داشتنی کرده و با ایجاد این تعادل به شما امکان می‌دهد تا علاوه بر مهمانی‌های دوستانه در قرارهای کاری نیز از این عطر استفاده کنید.

ادکلنهای پرفروش اسمارت کالکشن زنانه

ادکلن اسمارت کالکشن ۲۸۷ گوچی فلورا ۱۰۰ میل

همانطور که از نام این ادکلن پیداست در باغی پر از گل قدم می‌گذاریم. پس آماده لذت و سرمستی باشید. ادکلن اسمارت کالکشن ۲۸۷ گوچی فلورا ۱۰۰ میل با رایحه‌ای تر و تازه، باعث افزایش روحیه خوب و مثبت در وجودتان می‌شود. این ادکلن مانند روزهای بهاری طبعی معتدل و شیرین دارد و برای استفاده در روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب است. خستگی تابستان را با طراوت خود می‌کاهد.

ادکلن اسمارت کالکشن ۴۶۵ امپر لجند ۱۰۰ میل

چرا ادکلن با رایحه چوب در میان مردان تا این اندازه محبوب است؟ آیا مردان به فضاهای جنگلی و تلخی گس مانند آن علاقه دارند یا این محبوبیت ناشی از توجه زنان به این رایحه‌هاست؟ یعنی مردانی که از رایحه های چوبی استفاده می‌کنند در مجذوب کردن خانمها موفق‌تر بوده‌اند؟ خلسه‌ی یک صبح پاییزی در جنگل را با بوی چوب گایاک، چوب درخت ساج، تخم گشنیز و اسطوخودوس احساس کنید. ادکلن اسمارت کالکشن ۴۶۵ امپر لجند ۱۰۰ میل بدون طی هیچ مسافتی، حسی را که به دنبالش هستید به شما می‌دهد.

ادکلن اسمارت کالکشن امپر لجند

ادکلن اسمارت کالکشن کد ۲۴۰ (۲۱۲ سک سی) ۱۰۰ میل

چه چیزی ادکلن اسمارت کالکشن کد ۲۴۰ را به ادکلن ۲۱۲ نزدیک کرده است؟ رنگ صورتی آن؟ رایحه‌ی شیرین و گرم آن؟ یا جذابیتی که به صاحب خود می‌بخشد؟ هر کدام که باشد، میل شما به استفاده از عطری که شما دلفریب و خواستنی‌تر کند، طبیعی است. همه انسانها دوست دارند مورد علاقه و توجه طرف مقابل خود قرار بگیرند. پس کمک گرفتن از ادکلن اسمارت کالکشن کد ۲۴۰ (۲۱۲ سک سی) ۱۰۰ میل به این منظور خیلی هم خوب است. رایحه‌ای که در نت ابتدایی فلفل صورتی، ترنج و نارنگی، در نت میانی رایحه‌ی گل‌های معطر، روناسیان، شمعدانی و پشمک و در نت پایانی، مشک و چوب صندل سفید و وانیل را جای داده و ترکیبی از خوشبوترین وسحرانگیزترین گیاهان است.

ادکلن اسمارت کالکشن ۲۲۵ ورساچه برایت کریستال ۱۰۰ میل

این ادکلن مخصوص روزهای بهاری و تابستانی است. عطری سبک و ملایم که بی‌ثباتی‌های خلق و خوی بهاری را به آرامش می‌رساند. رایحه‌ی گلی و میوه‌ای ادکلن اسمارت کالکشن ۲۲۵ ورساچه برایت کریستال ۱۰۰ میل احساس قدم زدن در یک باغ پر از گل و میوه را تداعی می‌کند. بهترین گزینه برای مهمانی‌های دوستانه و هنگام گردش و خرید. اگر ساعات طولانی خارج از منزل می‌مانید عطر خود را جهت تمدید همراه ببرید چون گرمای تابستان موجب تبخیر عطر از لباس و پوست شما می‌شود. همچنین می‌توانید نمونه اسمارت کالکشن ۳۰ میل آن را به همراه داشته باشید.

عطر اسمارت کالکشن برایت کریستال

ادکلن اسمارت کالکشن ۴۰۴ لانکوم ترزور میدنایت رز ۱۰۰ میل

اگر علاقه‌مند به داشتن یک ادکلن گرم و شیرین برای روزهای خنک پاییزی و شبهای سرد زمستانی هستید تا در مهمانی‌های دوستانه و حتی جلسات رسمی یک شخصیت مستقل اما مهربان را از خود بروز بدهید، ادکلن اسمارت کالکشن ۴۰۴ لانکوم ترزور میدنایت رز ۱۰۰ میل می‌تواند شما را به خواسته‌تان برساند. این ادکلن پراکندگی و ماندگاری تقریبا خوبی دارد اما اگر بیش از ۸ ساعت خارج از منزل می‌مانید بهتر است ادکلن خود را همراه ببرید و اگر نیاز بود دوباره تمدید کنید.

ادکلن پرفروش اسمارت کالکشن

ادکلن اسمارت کالکشن ۴۲۶ مردانه سیلور سنت ۱۰۰ میل

اغلب ادکلنهای مردانه رایحه‌ی گرم و تند و یا گرم و تلخی دارند اما امتحان یک ادکلن مردانه‌ی گرم و شیرین هم خالی از لطف نیست. خصوصا اگر قصد دارد این ادکلن را برای مهمانی‌های دوستانه و یا قرارهای عاشقانه استفاده کنید. اگر فردی سرد مزاج هستید، ادکلن اسمارت کالکشن ۴۲۶ مردانه سیلور سنت ۱۰۰ میل به شما حس گرمی و آرامش دلنشینی می‌دهد و آغوش شما را برای عزیزانتان امن و آرام می‌کند.

در فروشگاه بزرگ هاکان مد می‌توانید نمونه‌های دیگر ادکلن اسمارت کالکشن را ببینید و بعد از اطمینان از قیمت ادکلن اسمارت کالکشن اقدام به خرید کنید. فروش به صورت تک و عمده. اعتماد شما افتخار ماست.

خرید عمده ادکلن اسمارت کالکشن

کد خبر: ۱۸۸٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha