۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
نشست ستاد تنظیم بازار درباره قیمت خودرو/ بازار در انتظار نتیجه اولتیماتوم وزیر صمت
صبح امروز برگزار شد؛

نشست ستاد تنظیم بازار درباره قیمت خودرو/ بازار در انتظار نتیجه اولتیماتوم وزیر صمت

نشست امروز ستاد تنظیم بازار با موضوع قیمت‌گذاری خودرو برگزار شد تا شاید امروز خبری مناسب از نتیجه اولتیماتوم آقای وزیر صمت به گوش برسد.

به گزارش بازار نشست امروز ستاد تنظیم بازار با موضوع قیمت‌گذاری خودرو برگزار شد. در این نشست که تابش رئیس سازمان حمایت، قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار، کلامی سخنگوی ستاد تنظیم بازار و اعضای ستاد حضور دارند دستورالعمل‌های پیشنهادی سازمان حمایت مورد بحث گذاشته شد که اعضای ستاد با همه دستورالعمل‌ها موافق نبودند.

بر این اساس قرار بود با حضور رئیس شورای رقابت در این نشست، ستاد تنظیم بازار درباره قیمت‌گذاری خودرو به نتیجه برسد.

رئیس شورای رقابت که در بخش نخست نشست ستاد تنظیم بازار برای تعیین قیمت خودرو حضور نداشت در بخش پایانی این نشست حضور یافت.

نشست امروز تنظیم بازار در بخش نخست، دستورالعملهای نظارتی سازمان حمایت برای ساماندهی بازار خودرو را با تغییرات جزئی تصویب کرد.

بر اساس این گزارش، رضا شیوا رئیس شورای رقابت که در زمان برگزاری بخش نخست نشست تنظیم بازار در قسمتی دیگر از وزارتخانه حضور داشت اکنون در بخش پایانی نشست ستاد حضور یافته تا این ستاد درباره قیمت خودرو به جمع بندی برسد.

بر اساس تغییراتی که در دستورالعمل نظاراتی سازمان حمایت داده شده افرادی که قبل از ۳۶ ماه گذشته خودرویی به نام شان شده اما افرادی دیگر از آن استفاده می کنند مجازند در پیش فروش های آتی ثبت نام کنند.

کد خبر: ۱۸٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha