۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
خدمات گردشگری، ارزیابی کیفی و استانداردسازی می‌شود

خدمات گردشگری، ارزیابی کیفی و استانداردسازی می‌شود

به‌منظور افزایش کیفیت خدمات مراکز اقامتی و رفاهی در کشور، استانداردهای لازم در حوزه گردشگری، تدوین و بازنگری و مراکز مذکور براساس آن ارزیابی کیفی می‌شوند.

به گزارش بازار به نقل از سازمان ملی استاندارد ایران، نشست سه‌جانبه برای استانداردسازی و ارتقای کیفیت خدمات گردشگری با حضور «احسان ساده» معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران، «شالبافیان» معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و «حمزه زاده» رئیس جامعه هتلداران ایران در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

در این نشست که مدیران دفاتر تخصصی نیز حضور داشتند، دیدگاه‌های تخصصی بر انجام بازنگری، تهیه و تدوین استانداردهای لازم در حوزه خدمات گردشگری، تدوین سازوکارهای ارزیابی کیفیت براساس استانداردهای مربوطه، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ترویج دریافت نشان حلال در صنعت گردشگری و تدوین سازوکارهای لازم به‌منظور رتبه بندی اماکن اقامتی و رفاهی براساس استانداردها ارائه شد و توافقات لازم صورت گرفت.

در این باره مقرر شد کارگروهی با حضور کارشناسان مربوطه از دفاتر تخصصی سازمان ملی استاندارد ایران، حوزه معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جامعه هتلداران ایران تشکیل شود.

کد خبر: ۱۸۸٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha