۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
کارگران آسیب دیده بسته‌ حمایتی ویژه دریافت می کنند
در مشهد مقدس:

کارگران آسیب دیده بسته‌ حمایتی ویژه دریافت می کنند

مشهد- همزمان با ماه مبارک رمضان توزیع اقلام بسته‌های حمایتی ویژه کارگران آسیب دیده از ویروس کرونا در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در این رابطه گفت: بخش زیادی از بیکاری‌ها مشمول ده رسته اعلام شده ستاد ملی کرونا نیستند که با ایجاد این مرکز می‌توان امیدوار بود به این اقشار،کمک‌های حمایتی قانونمند صورت گیرد.

علی رسولیان  تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بالغ بر ۵۰۰ هزار بسته حمایتی در بخش‌های مختلف برای افرادی که به نوعی صدمه دیده بودند توزیع شده است.

محمد سنجری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی نیز گفت: پس از شیوع بیماری کرونا و در راستای حمایت از کارگرانی که دچار مشکل شده بودند اولین مرکز نیکوکاری کارگران در سطح کشور با همکاری اداره تعاون، کمیته امداد و تشکل‌های کاری در بخش صنوف تشکیل و ساماندهی این اقشار را عهده دار شد.

وی افزود : امیدواریم بر اساس پیش بینی ها تا پایان ماه مبارک رمضان حداقل به ۵۰ درصد این افراد که ثبت نام کرده اند، یکبار به هر خانواده این کمک را اهدا کنیم.

هادی ابوی، رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران استان نیز گفت: در حال حاضر از محل کمک‌های انجام شده دو هزار بسته آماده تحویل به کارگران در نقاط مختلف سطح شهر است که سه هزار بسته دیگر نیز در حال آماده سازی و توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۰ هزار نفر در سامانه اختصاصی مرکز ثبت نام کرده‌اند که حدود ۳۵ هزار نفر از این افراد شناسایی و مشمول حمایت خواهند بود و امیدواریم تا با کمک و همراهی دستگاه‌های ذیربط بویژه خیرین این اقدام تا پایان ماه مبارک رمضان به سرانجام برسد

کد خبر: ۱۸٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha